Sonbahar Makyajına İnat Enerji Patlaması !

Merhaba :)

Yağmur yağmur yağmuuuuuuuuuurrrrrrr...
Geldi sonbahar gitti yaz..
Battaniyenin altında ısınsak ya biraz :D

Bu güzel yağmur beni yazmaya itti ve sizlerleyim :)

Bayram günü,bayram makyajımı ve kombinimi paylaşacaktım.Ama aniden İstanbul'a gidince,askıya almak zorunda kaldım.Ama mutlaka yazarım merak edenler için :)

Bugün sizlere,sonbahar makyajının yanı sıra,bu hüzünlü havalara inat sizi capcanlı gösterecek makyaj tüyoları paylaşacağım.O zaman hadi başlayalım !

Malum sonbahar makyajı şarap gibi dudaklar,altın farlar,canlı elmacık kemikleri ile kendini gösterdi.Ben de modayı takip edenlerden olarak,dergileri karıştırdım ve her zamanki gibi kendi modamı oluşturdum :)

Aslında birçok renk seçeneği var.Hepsini yazacağım inşallah.Ama bugün içimden turuncu canlılığını yazmak geldi.







Turuncu rengi,canlılığı ve diriliği yansıtır.Enerjisi oldukça yüksektir.
Bu yüzden kapalı havalarda,içinizi enerji ile doldurması için mutlaka kullanın.





Göz makyajında,siyah likit üzerine far şeklinde uygulandığında,gözleriniz soluk ve mat görünümü atacak ve canlı bir görünüm kazanacak !





Her tonuyla mutluluk ve neşe kaynağı olarak diğer renklere nazaran daha fazla tercih ediliyor.
Moda da bunun farkında !




Bu sezon,dudaklarda daha fazla kullanılacak.
Göz makyajında kullanılmak üzere raflarda farlarınız yerini almalı bence :)





Doğal güzelliğinizi öne çıkarmaya meraklıysanız benim gibi,
sadece turuncu rujunuz ile turuncu tonu bir far sürerek gün boyu güzelliğinizi koruyabilirsiniz.




Turuncu benim hayatımda olmazsa olmaz !
Sezon fark etmiyor :)





*Sevgiler*

4 yorum:

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Benim turuncuyla pek aram yok. Çok beyaz tenlilere yakıştırıyorum sanırım :)

Unknown dedi ki...

Ben beyaz tenliyim,o yüzden çok seviyorum :)
Sana da yakışan renkler vardır mutlaka -.-

Melislicious dedi ki...

ben de severim turuncuyu ama çok kullanmıyorum, beyaz tenliyim belki bana uyan bir tonunu seveceğim bir tonunu denerim:))) Bu sonbaharda enerjiye patlaması iyi gelir:P
sevgiler

Unknown dedi ki...

Soğuk günlerimiz turuncuyla renklensin :)
Sevgiler <3

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''