Urban Care Style Guide Bukle Belirginleştirici Köpük & Sabitleyici Sprey ||


Merhabalar.
Sıcak yaz günlerinde makyajımız için uyguladığımız minimum çözümler gibi saçlarımızda da minimum işlemler uygulayarak bakımına ağırlık vermeliyiz diye düşünüyorum.
Zaten bütün sezon hem cildimiz hem saçlarımız yoğun hayatımıza ayak uydurmak için yıpranıyor,yoruluyor.
Ben,hem cildimi hem saçlarımı yaz geldiğinde tatile çıkarıyorum !
Her şey minimal yani :)

Geçtiğimiz haftalarda URBAN Care , 
yaz tatilimiz için seyahat boy ürünler ve şekillendiriciler ile bize sürpriz yaptı.

Pakette ;
Intense Keratin serisinin iki adet şampuan ve iki adet saç kreminden oluşan
 dörtlü mini seyahat boyu ürünleri,
Style Guide bukle belirginleştirici köpük 
ve
sabitleyici sprey bulunuyor.





ile başlayalım ;
Ürün bilgisine göre doğal ve hareketli bukleler yaratırken koruma ve bakım yapmayı amaçlıyor.
Tüm saç tiplerine uygun,ağırlık yapmıyor.
Şekillendirici bakım sloganıyla aramızda.
 İçeriğindeki keratin complex ve 
UV filtresiyle desteklenen özel formülü,
yıpranmış saçı şekillendirirken bakım yapmayı ve korumayı vaat ediyor.
Şunu söylemeliyim; inanılmaz pratik bir ürün.
Saçlarımı yıkadıktan sonra başımı öne doğru eğerek nemli saçıma ellerimle uyguladım ve kuruladım.
Fön desteğiyle kalıcılığı arttırmamız tavsiye edilmiş ama hiç uğraşmadım fön ile açıkçası.
Sertleştirmeden yarattığı doğal dalgalar çok hoşuma gitti.
Saatlerce düzleştirici ya da maşayla uğraşmak yerine bu köpüğü saçlarıma yedirip hareketlendirerek dışarıya çıkmayı tercih ediyorum.Şu an bitmiş bir durumda ve yenisi kesinlikle alınacak :)






köpük ile aynı yapıda.
Köpük sonrası kalıcılığı arttırmak için destekleyici bir ürün.
Saçlarımı köpükle dalgalandırdıktan sonra bu spreyi sıktım ve yine sertleştirmeden kalıcılığının artmasını sağladım.Ağırlaştırmadı ve yapış yapış bir his bırakmadı.

Kullandığım diğer spreylerden farklı.
Daha hafif yani sıktığınızda sprey boca olmuyor. 
İstediğim miktarda uygulayabilmem güzel :)






Intense Keratin Yoğun Hasar Onarıcı Şampuan & Saç Kremi de dört tane şeker mi şeker seyahat boyları ile yaz tatilimizde yıpranan saçlarımızı korumayı amaçlıyor.
Bunların büyük boylarını kullanıp bitirmiştim.
Saçımı yumuşacık yapıyorlar ve şahane kokuyorlar.
Uzun süreli kullanımda saçlarımdaki çatallı görünümü almış ve yumuşaklığı hep kalmıştı.
Urban Care saç işini iyi biliyor :)




Umarım beğenmişsinizdir kızlar yazımı,bir fikir oluşturabilmişimdir.
Satış noktalarını biliyorsunuz zaten ;
Gratis,Watsons,Cosmo Home,T-Shop,Cosmetica,Tekin Acar,Rossmann gibi noktalardan bulabilirsiniz.

Sevgiler






0 yorum:

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''