Kış Sezonu İçin Topuklu Modelleri ♥

Herkese merhabalarrrrrrr , iyi hafta sonları !

Soğuktan donma sezonu açıldı bile :(

Allah herkese yar ve yardımcı olsun bu günlerde.

Sıcacık battaniye & kitap & kahve,bu mevsim bize en iyi gelen şeyler herkesin bildiği gibi.Ben de o moddayım artık :)

Ne yazsam diye düşünürken,mevsime uygun bir konu olsun istedim.Bu yüzden kış mevsiminde giyebileceğimiz topuklu modelleri göstermek istedim sizlere.Birebir aynılarını bulmak zor ama benzer tarzları mutlaka yakalayabiliriz :)

Malum artık yağmur şiddetlenecek.Kabanlarımızı almadan çıkamıyoruz.Uzun botlar,çizmeler raflarımızda.
İçi yün olsun,sıcak olsun ama şık da olsun diyorsanız,göstereceğim modeller tam size göre !


İçi & dışı yün,platform topuk,gayet şık ve tarz.
Şıklığından taviz vermeyenlere yani tam da bana göre ! ♥




Bu tahta tabanlı platform da çok şeker ve sıcacık.
Günlük hayatınızda rahatça kullanabileceğiniz bir model :)




Bu platform da benim gibi siyah ve kahve kombinini sevenler için çok hoş ♥
Çok rahat bir model.




Benim favorilerim ve vazgeçilmezlerim ! ♥
Bayılıyorum ya tek kelimeyle harikalar.
Tarzımı da gayet güzel yansıtıyorlar ♥




Bu şekercik de,ekose bir tarzla kombinlenebilir.İçi yine sıcak ve gayet kullanışlı.
Günlük hayatımıza çok yakışır ♥




Bu da boğazlı ve platform bir model.Yağmurlu günler için çok ideal. ♥



Umarım beğenmişsinizdir :)



* Sevgiler *

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu sene ne güzel şeyler varmış.1 ev 5 numara hoşuma gitti en çok.

Unknown dedi ki...

Kesinlikle.Çok hoş hepsi.

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''