Farmasi Tender Blush On ||



Mutlu pazarlar herkese :)
Günün konuğu Farmasi allığımız olsun dedim.




Turunculuğu ağır basan bir şeftali tonu kendisi.
Pudralı bir yapısı var ve bu yağlı ciltlerde mat bitiş sağlamaya yardımcı oluyor.
Tozutması olması gerektiği gibi,
açıkçası benim için büyük bir sorun teşkil etmiyor.
Rengini verebilme konusunda gayet başarılı,
ister fırçayla ister elle uygulayabilirsiniz.
Kalıcılığı da standart.
Benim gibi beyaz tenliyseniz bu tarz şeftali tonları size de çok yakışacaktır.






Bir ürünü sevmeye odaklanmak,benim için en önemli kriter.
Kusur aramadan önce sevmeyi bilmeli.
Hepimiz lüks içinde yaşamıyoruz.
Böyle küçük şeylerde mutluluğu bulabilmeyi öğrenmeliyiz.
Dünya zaten yeterince kusurlu :)

Ürünü merak edenleriniz varsa 
Farmasicim hesabından temin edebilir.

Sevgiler








3 yorum:

audrey dedi ki...

Çok sevdiğim renklerden biri bu :)

Unknown dedi ki...

Ayyy ben bu turuncumsu şeftaliyle çoook mutlu olurum ki zaten... Çok güzelmiş rengi ya güle güle kullan :)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim kızlar ben de çok sevdim :)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''