Dermobakim.com Ürünleri & Yorumları || Part-2 || PHYTO BOYALI SAÇ PROGRAMI PHYTOCITRUS ||


Herkese güzel bir bahar gününden merhabalar !
 Günün konusu,boyalı saçlar ve bakımı.

Phyto da boyalı saçların bakımı için Phytocitrus adlı bu güzel üçlüyü bir araya getirmiş.
Bu seriyi maksadına uygun kullanmak için saçlarımı boyamayı bekledim,boyadım ve kullandım.
Şimdi yorumlamaya hazırım :)

Set ;

üçlüsünü içeriyor.





Boyalı ve röfleli saçlar için renk koruyucu şampuan olarak geçiyor.
Görevini isminden anlıyorsunuz.
İçeriğinde greyfurt ekstresi,tatlı badem proteinleri bulunuyor ve silikon içermiyor.
Gözüme çarpan en büyük özelliği ise ürün bilgilerinde yer alan ;
 saç renginin yoğunluğunu sabitleyip rengin solmasını engelleyen serbest radikal karşıtı özelliğe sahip deniz topalağı ekstresi içermesi.




Boyama işleminden hemen sonra kullanmaya başladığım için
 rengimi koruması üzerindeki etkisini anlamam uzun sürmedi.
Günlük rutin şampuanımdan farklı olarak,
renk koruma ve kızıl gibi bir rengi muhafaza etme süresini uzatma konusunda başarılı buldum.
Uçlarım akmış olsa da 
saç diplerim henüz yeni yeni akmaya başladı.
Verdiği temizlik hissini tartışmaya gerek yok sanırım.
Rengi ve kıvamı gördüğünüz gibi yoğun.
Temizlerken boyanın muhafaza edilmesini sağlama konusunda beğendim.
Amaç zaten rengi koruyarak temizleme.




Boyalı saçlar için yeniden yapılandırıcı maske 
ürün bilgilerine göre ;
Shea yağı,greyfurt ekstresi,illipe içeriyor.
Greyfurt ekstresinin doğal asidi saç pullarını düzeltip 
boyayı sabitler.
Hint yağı en yüksek parlaklığı verir. 
Tatlı badem proteinlerinin yeniden yapılandıran özellikleri saça ipeksi yumuşaklık ve eşsiz bir esneklik sağlar.

Boyanın zararlarından korumak için 
kökten bakım yapmak 
ve saçın beslenmesini sağlamak amaçlarını taşıyor.
Ben de şampuanlama işleminden sonra
 saçlarıma bir bütün olarak sürdüm ve 5 dakika beklettim.
Daha sonra duruladım.Haftada 2 kere uyduladım.
Şampuanın verdiği temizliği,ekstra yumuşaklık ile tazeledi.
Yağlı saçlarımda herhangi bir ekstra yağlanma ve ağırlık yapmamasını ayrı sevdim.
Yoğun kıvamı olmasına rağmen saça hemen nüfuz ediyor ve temizlenmesi de kolay oluyor.
Rutinimde yerini aldı ve görevini layıkıyla yerine getiriyor :)






En çok merak ettiğim ürün ise buydu.
Kuru Saçlar İçin Besleyici ve Işıltı Veren Yağ.
Kamelya, karanja, yumurta sarısı ve mısır özü,buğday tohumu 
ve karanja yağı içeriyor.
Haftada 2 kere,bütün saçıma masaj yaparak uyguladım 
ve 10 dakika bekletip şampuanımla temizledim.
Saçlarımın rengini,şampuan ve maske oldukça güzel muhafaza etti.
Bu yağ da,özellikle ışıltı verme konusunda başarılıydı.
Kuru saçların ihtiyacını daha iyi karşılayacağını düşünüyorum.
Kökleri besleme ve yeniden yapılandırma,rengi koruma,yumuşatma ve ışıltı verme konusunda bu üçlünün faydasını gördüm diyebilirim. 






Phyto markasına zaten ayrı bir sempatim var.
Daha önce de elektriklenmeyi ve kabarmayı önleyici şampuanını kullanmış ve beğenmiştim.
Bu seri de beni yanıltmadı.
Şans verilesi :)

Sevgiler

0 yorum:

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''