Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri Adayı || Urban Care Argan Oil ||




Herkese merhabalar !

Konuğum,gördüğünüz üzere
Urban Care Argan yağı saç bakım serumu.





İlk günden itibaren kullanıyorum,
bu kadar iddialı olması bende merak uyandırdı açıkçası.

Argan yağının faydalarını ve ününü konuşmaya gerek bile yok sanırım.
Artık her yerde her üründe karşımıza çıkar oldu,iyi de oldu.
Zira saçlarımız için vazgeçilmez.

Bu ürün de kolay kırılan saçlar için yumuşaklık ve ısıya karşı koruma amaçlı.

Ürünün vaatleri ;
kolay kırılan saçlara anında etki ederek saçı pürüzsüzleştirme,
parlaklık,yumuşaklık ve ısıya karşı koruma.
Argan yağı içeren kırılma karşıtı formül,içerdiği yüksek E vitamini,
zengin antioksidanlar ve Omega 9 ile saç kırıklarını onarır ve besler.
Özel formülü ile saç teline etki ederek pürüzsüzleştirir ve
 saç kırılmalarının azalmasına yardımcı olur,saçın elektriklenmesini ve kabarmasını engeller.

Bakalım ben beğendim mi ?




Kullanım olarak avucuma bir miktar serum döküp ellerimle ıslak veya nemli saçıma yedirdim.
Durulamadım.

125 ml. boyu ile bereketli.
Saçlarımı ağırlaştırmadı,yağlandırmadı.Bu yönüyle çok sevdim.
Her yeni ürüne beğenmediğinde dökülmeler ile tepki gösteren saçlarımı dökmedi,
aksine argan yağının saçlarımı güçlendirdiğini hissediyorum.
Isıya karşı koruma görevini layıkıyla yerine getiriyor çünkü yeni oluşacak kırıklarınızı önlüyor.
Var olan kırıklarınıza etki etmesi biraz zaman alabilir,
ben azalma görsem de uzun vadede daha net sonuçlar elde edilebilir.

Bu ürünü kullanınca saçlarım maşanın,düzleştiricinin ve tarağın izlerinden yani zararlarından korunuyor,kurtuluyor.
Kendi doğal halinde,yumuşak,güçlü ve parlak görünüyor.
Özellikle güçlü !




Argan yağını ve Urban markasını herkese önerdiğim doğrudur.
Çünkü seviyorum :)
Siz de gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz.

Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri'nde bu güzelliğe oyunuzu kullanabilirsiniz :)

Gratis,Watsons başta olmak üzere her yerde bulabilirsiniz.
Hepinize sevgiler.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben de çok seviyorum bu ürünü, çok güzel anlatmışsın tatlım ;)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim canım :)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''