Smiley Mimi :)



Uzuuuuuun zamandır mim yoktu ya Melodi'm beni hiç unutmaz,
çok teşekkür ederim :)

Mimin kuralı şu ;
aşağıda yer alan smiley ifadelerini kendinizce nasıl tanımlarsınız,
en çok hangi durumlarda kullanırsınız ?
En az 5 tanesini seçerek tanımlayınız.





Ben inanılmaz asabi biriyim ve en çok kullandığım
 sanırım 7 numara :D
Günümün her anı mutlaka sinirlenecek bir şey bulurum :)

Diğeri 2 numara :D
Gördüğüm her gereksiz kişi,varlık,durum,olay vs sonucu bu tipe girerim :D

Sonraki ise 13 numara :)
Hayatı ciddiye almam ve umursamam.

Diğeri de 3 numara :)
Gülümsemek,bize ve çevremize verebileceğimiz en güzel hediye.

5 numarayı da genelde şımarınca :D

Ay kendimi sorguladım resmen :D
Ama kendimi beğendim,aferim bana :D

Yapmak isteyen herkese benden bi dal mim !

0 yorum:

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''