Farmasi Skin Care Tonik ||



Herkese merhabalar :)

Bugünkü konuğum,
Farmasi'nin kuru ve hassas ciltler için olan yatıştırıcı toniği.







Ürün bilgisi şöyle ;

Kuru ciltlere carbohydrate kompleks,vitaminler,süt proteini ve papatya özü içeren özel formülü ile tam koruma sağlar. Carbohydrate kompleksleri, cilt üzerinde inanılmaz nemlendirme etkisine sahiptir. Anında etki sağlar ve su dengesini sağlayarak cildin esnekliğini korumasına yardımcı olur. Silikon ve mineral yağlar içermez.Farmasi skin care ürünleri alkol ve paraben içermez.


Instagramda yorumlarımı yazmıştım ancak blogumda da yorumlamam gerektiğini düşündüm.

Aslında kuru ciltler için ancak benim yağlı ve hassas alerjik cildime de çok iyi geldi bu tonik.
İçerisindeki gül suyu ve papatya özü ile yatıştırma özelliği bulunuyor ki bunun çok faydasını gördüm.
Her duş sonrası,akşam yatmadan önce,
sabah uyandığımda mutlaka kullandım.
En hissedilir özelliği kesinlikle vaat ettiği yatıştırma.
Bunu başarıyla yerine getiriyor.
Makyajımı temizledikten sonra da cildimi iyice temizlemek için de kullandım.

Ekstra bir yağlanma yapmadı aksine çok iyi nemlendirdi.
Bu ürünü kullandıktan sonra nemlendirici kullanma ihtiyacı hissetmedim.

Kokusu çok güzel ve cildimi ferahlattı,rahatlattı,duş sonrası gerginliğimi aldı.
Alkol,paraben,silikon içermiyor.
Günlük rutinimin vazgeçilmezi oldu.

Tekrar tekrar alınası :)



2 yorum:

feraceli hanım kız dedi ki...

Merhaba, blogumda başlattığım kitap çekilişime katılımlarını bekliyorum canım sevgiler :) http://feracelihanimkiz.blogspot.com.tr

Unknown dedi ki...

Mağazamda hassas ciltlere önerdiğim urunlerden biri ve cok basarili. Icerigindeki gul suyu ve papatya ozu kalitesine kalite etkiliyor urunun. Karma cildin olmasina ragmen severek kullandığım tonik diyebilirim.farmasi fatih

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''