M|M ❁



Sevgili Melodi beni unutmamış,mimlemiş :)
Çok teşekkür ederim tatlım,hemen cevaplara geçiyorum *







1.Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime ?

Hayat.



2.Hiç müzikten bıktığınız oldu mu ? Ara verdiğiniz ?

Oksijen olmadan yaşanır mı ? 



3.Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu ?
Posterlerini odanıza astığınız,fan dediğimiz türden ?

Hayır ya müzisyen konusunda hiç öyle takıntılı tarafım yoktur.
Sevdiğim her tarzı ve her sesi dinliyorum.



4.Kitap okurken müzik dinler misiniz ?

İki bebeğimin de yeri ayrı.
İkisi bir arada çok şekerli olur,
ayrı ayrı daha değerliler.



5.Çok klasik ama yine de sormak istiyorum :
 Sizin türünüz hangisi ?

Ağırlık Pop & R&B.




6.Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı ?

Arabesk.
Rap.
Tahammül edemiyorum..



7.Size,bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz,desem ?

Hiç kimse :)



8.İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz ?

Bu konuda Melodi'ye kesinlikle katılıyorum.
Saçma sapan , içi boş tenekelerin piyasada hüküm sürdüğü zamanlarımız,
gerçekten insanı Türk müziğinden uzaklaştırıyor.
Bir Sezen Aksu,bir Aşkın Nur Yengi,bir Nazan Öncel ve diğerleri böylesine güzel seslerle zenginleşmemiz gerekirken giderek saçmalaşıyor müzik piyasası.

Müziğe ve sanatçıya bir kota koyardım.
Her züğürt gelip 2 bağırıp şarkıcı,sanatçı olmamalı.
Belirli kriterlere uyan insanlar bir yerlere gelmeli.
Para kazanmak için sanatı kullananlar değil.



9.''Bu şarkı benim!'' dediğiniz bir şarkı var mı ?

Özer Atik - Vurursan Yıkılmam



10.TV'lerde bol bol yayınlanan Talk show programları hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Özellikle,sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.

Bir ses sanatçısı,alanında uzmanlaşmalı.
Topluma faydalı olan sanatçılar başımın üstüne ama saçma sapan işler yapanlar bi tuhaf.



11.''Kim şarkı söylemesin?'' sorusuna vereceğiniz ilk isim ne olur ?

Mümkünse son yıllarda para ve ün kazanmak için müziği kullanan herkes.
Hemen çöpe.


Yapmak isteyen herkes yapabilir.
Sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''