RUJ DOSYASI KARIŞTIRMACA ✿ ❥ Avon Perfect Kiss & Absolute Renkleri ❥


Herkese merhaba !

Bugün ruj dosyamızı, 2. seri ile karıştırmaya devam ediyoruz :)


Bu serideki rujlarım,Avon Perfect Kiss ve Avon Absolute renklerinden.


Soldan sağa doğru renkler ;

1.Perfect kiss caressing coral.
2.Absolute lovely fuchsia.
3.Perfect kiss berry smooch.
4.Absolute red velvet.
5.Perfect kiss fuchsia flirt.





Ben genel olarak Avon'un çıkardığı bu iki seriden de memnunum.
İkisi de standart boyutta başarılı.

Bir Avon satış temsilcisi olarak denemediğim ruju kalmadı desem yeridir :D

Genelde günlük hayatımda kullanıyorum ve 
o kadar çok alıyorum ki,
diğer markaların rujlarını kullanmaya sıra gelmiyor :/

Bir de alışınca :D
Tam bağımlıları oluyorum.





Bugünkü konuğum ise Absolute serisinin en beğendiğim renklerinden lovely fuchsia.


Bu seri,sanki Avon'un bütün rujlarının karışımı gibi.
Yani,
 en beğendiğim yönü şu,diyebileceğim bir nokta bulamadım.

Standart aslında.Ahım şahım bir tarafları yok.
Klasik ruj platformu.
Ne eksik ne fazla.
Yani alsanız da çok şey kazanmazsınız,
günlük kullanıma uygun bir ruj edinmiş olursunuz sadece.
Almasanız da çok şey kaybetmezsiniz.

İçerik bakımından ;
Kalıcılığı orta seviyede,gün içerisinde tazelemek gerekiyor.
Eğer altına dudak kalemi geçerseniz tabi ki daha kalıcı oluyor.
Bir de nemlendiriciyle sabitlendi mi tadından yenmiyor.
Gayet iyi renk veriyor.
Olması gereken seviyede nemli.
Tek başına kullandığımda dudaklarımı kurutmadı.

Ancak,tuhaf olan şey,beğendiğim/bayıldığım bir yön bulamadım.
Aradım,sürerken falan inceledim ama yok.
Mükemmel bir ürün değil.

En azından Avon'un en başarılı ruj serisi değil.

Günlük kullanım için çok işinize yarar,o ayrı.
Oldukça pratik.
Sür,çık !

Tekrar alır mıyım,olabilir :)

Sizin varsa tecrübeniz,yazın lütfen :)

*Sevgiler*



0 yorum:

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''