Flormar 4'lü Göz Farı ✔

Herkese iyi akşamlar !

Buradaki yazımda belirttiğim gibi,Flormar 4'lü Göz Farı'nı tanıtacağımı söylemiştim.Şimdi de bu mükemmel palete olan aşkımla sizi baş başa bırakıyorum..


Bu palet benim İlk'lerim serisinden.
Uzun zamandır kullanıyorum ve bittiğinde stok yapmadan duramıyorum çünkü inanılmaz memnunum.
Flormar'ın her ürününü beğeniyordum,beni tekrar haklı çıkardı :)






Bu far paleti de,Flormar'ın pudrası gibi benim hayatımda çok önemli bir yere sahip.
Beni yarı yolda bırakmayan ve kalıcılığına hayran kaldığım nadir paletlerden ✶
Çok palet kullandım,çok marka denedim ama bu palet KALICILIK'ta,benim kullandığım ürünlerde 1 numara benim için ✾





✾ Palette 4 renk bulunuyor.

Siyah 
Açık Siyah & Gri
Beyaz
Gri

Siyahı,genelde gözümün üstüne kalın eyeliner şeklinde uyguluyorum.
Açık Siyah & Gri karışımı rengi ise tonlama ve renk geçişlerinde kullanıyorum.
Beyazı,göz pınarımı aydınlatmak için,
griyi de genelde siyahın ucuna denge için sürüyorum ♥





❣ Renklerin kalıcılığı ve pigmenti mükemmel ♕

İnanın sabah sürüyorum ve akşama kadar hiç bir dağılma,akma,renk solması vs. olmuyor.
Tozutma sorunumuz var azıcık ♡

O kadar da olsun dimi ama ❥ 





Umarım siz de Flormar far paletleriyle ilgili ufak bir fikir edinmişsinizdir :)

*Sevgiler*

4 yorum:

darkolivee dedi ki...

bende flormarın makyaj bazı ve pudrasını kullanıyorum
oldukça memnunumm
bu farlarda güzelmiş
gözüne de uygulasaydın keşke :)

Unknown dedi ki...

Ben de bütün ürünlerine bayılıyorum :)

O da olacak inşallah :)

BNG dedi ki...

En koyu renge bittim.Harika! :)

Unknown dedi ki...

Ben hepsine bitiyorum :)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''