Gelin Biraz Gerçek Aşk İzleyelim..

Herkese merhabalar.

Az önce facebookta gördüğüm bir filmi size de göstermek istedim.Kısa bir aşk filmi..


Reklam bile olsa gerçekten etkileyici..


Kimi yanı başındakiyle kavga etmek için sebep irdeler,kimi konuşamayan sevdiği için 

vücut dili öğrenir..

Hayır hayır ağlamıyorum !


Sözlerine bayıldım sadece..


*Odayı aydınlatıyorsun,

Ve bunu bilmiyorsun bile..

Yapabileceğim tek şey,

Seni yalnız bırakmak.

Ama bana çiçek almana gerek yok,

Çok endişeleniyorsun.

Ah sevgilim,

Beni gördüğünü bilmek bana yeter.

Mutfakta dans edebiliriz,

Mumlar çok para tutmaz.
Bana süt kapağı halkasından bile yüzük yapabilirsin.
Paramız bitince belki dururuz.

Kim ister çikolatayı,

Şampanyayı ve benzerini ?

Ah sevgilim,

Beni sevdiğini bilmek,
Bana yeter..*





Dünyanın en güzel hediyesi,
bir nakarat şarkı..

Hislerle oluşturulan bir kıta şiir,
bir dize,
bir mısra,
belki de gözyaşı..

Aşk için.

*Sevgiler.


2 yorum:

Aner dedi ki...

Cok hos :) dogru diyorsun bazen neye sahip oldugumuzu unutuyoruz

Unknown dedi ki...

Şükür etmemiz lazım :)

Teşekkürler <

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''