Yüzüklerde son trendler :)

Herkese merhabalarrrrrrr -

Bugün sizlerle yüzükler hakkında konuşmak istiyorum.Nişan yüzükleri olsun evlilik yüzükleri olsun herkes özgün ve kendine özel yüzük ister.Eski trendler hala devam ediyor.Yüzük içine isim ve çıkmaya başlama tarihleri yazmalar,sonsuzluk işareti koymalar hala var.Ama artık farklılık yaratma zamanı :)
Bence yüzüğün içine değil de dışına isimlerin yazılması ve yanına sonsuzluk işareti koymaları çok hoş olurdu.Şahsen kendi yüzüklerimi böyle yaptırmayı düşünüyorum.İçine yazılan içeride kalıyor.Bence güzelliği dışa vurmalı.Bir de kral-kraliçe tarzı muhteşem yüzükler var :O
Altın ya da gümüş her değerli taşta kullanılan efektler bunlar.Bence de harika olmuş :)
Size bir kaç örnek göstereyim,beğendikleriniz neler olacak bakalım :)

Heh işte o yazıları dışarıya yaz daha hoş olur :O



Prens & Prenseslere layık bu <3



Klasik bir model :)



İşte bu benim favorim , minik bir kalple de süslenmiş <3



Evlilik yüzüğünün destekçisi olan minik bir kelebek mi ? HARİKA.



Böyle yaratıcı şeyler de var tabi <3



Al bunu al bak bakalım takmaya kıyabilecek misin Yasemin :(



Bunun daha kalını var bende , işaret parmağı için ideal :)




4 yorum:

Nebihan Akça dedi ki...

Kelebekli olanı çok beğendim. Favorim dediğin de süpermiş.

Unknown dedi ki...

Aynen farklı tasarımlar her zaman dikkatimi çeker :)

Culturella dedi ki...

Sol anahtarlı olanı çok begendim

Unknown dedi ki...

Evet çok sıra dışı .

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''