Tresan Yağlı Saçlar İçin Isırgan Otu Şampuanı & Kayın Ağacı Özlü Saç Toniği ||


Yılın ikinci yazısından merhaba.

Konuklarım ;
 Tresan Yağlı Saçlar İçin Isırgan Otu Şampuanı & Kayın Ağacı Özlü Saç Toniği.

Hayatımın iki saç ürününü buldum desem ?
İşte o kadar sevdim bu ikiliyi.

Tresan.com ürünlerini ilk kez deneme şansı buldum.
İyi ki bulmuşum diyorum çünkü 
bu marka ve ürünleriyle tanışana kadar ,
başka satış noktalarında olduğunu fark edememiştim.
Bundan sonra peşlerinde olacağım da :)


Yağlı saçlardan muzdarip olduğumu
 her fırsatta dile getirdiğimi bilirsiniz.
Bugüne kadar denediğim ürünleri de severek denedim 
ve kullandım,
yağlanmam üzerindeki etkileri düzeyinde anlaşabildik tabi ki.
En etkililerden biri olan hatta belki de en etkilisi,
bu ikili oldu.







İlk kez ısırgan otu şampuanı ve kayın ağacı özlü saç toniği denedim.
Çok da memnun kaldım.

Isırgan otunun faydalarından olsa gerek ;

-Saç dökülmesini engeller.
-Kepeği azaltır.
-Saça parlak ve sağlıklı görünüm kazandırır.
-Kafa derisini korur. 
-Saç uzamasını hızlandırır.
-Dökülmeleri durdurur.

Ürün bilgisi ;
Yağlı saçlar için önerilen bu bakım şampuanı, 
Isırgan Otuekstresi ve Panthenol ihtiva eder.
Isırgan Otu ekstresi, kafa derisinde kan dolaşımının
uyarılıp, saç köklerinin beslenmesine ve güçlenmesine
yardımcı olur. Özellikle yıpranmış saçlarda doğal bakım
uygular ve saçlara hacim kazandırır.
Saçları kökünden besleyerek 
devamlı kullanım sonucu yağlanmayı dengeler.
Saç tellerini kalınlaştırarak daha doğal ve 
hacimli görünmesini sağlar.

Tam olarak bunları yaptı gerçekten.

Büyük bir merakla kullanmaya başladım ve ;

-Nanegil kokuları seven ben,kokusuna bayıldım.
-Renksiz.
-500 ml ve 12 ay ömrü var.
-Saçlarıma masaj yaparak uyguladım,
sonrasında bol su ile duruladım.
-Kafa derisini ferahlatıyor sanki mentollü gibi hafiflik yaratıyor.
Oldukça hoşuma gidiyor bu da.
İnce telli saçlarım,kurulama sonrası gerçekten hacim kazandı.
Aynada saçlarıma baktığımda gerçekten çok şaşırdım,
beni bu kadar şaşırtan ilk şampuuu bu **

Yumuşacık olduk.
Dökülmelerime olan etkisini gözlemlemek için 
uzun kullanım gerekiyor 
ancak o konuda olumsuz bir sonuç yaşamadım.
Devamlı kullandıktan sonra mutlaka yazarım sonucu :)

Kısaca ,
çok sevdim !








Gelelim kayın ağacı özlü saç toniğine ;

Ürün bilgisi ;
Tüm saç tiplerinde kullanılabilen bir saç destek bakım ürünüdür.
Kafa derisinde kan dolaşımını uyarıp saça bakım sağlar. 
Canlılık, parlaklık ve yumuşaklık kazandırır.
Kepek oluşumunu önlenmesine ve saç uzamasının uyarılmasına yardımcı olur.
Değerli bitki özleri ve vitaminler içerir.
Etkili içerik maddeleri: Isırgan Otu ekstresi, Huş Ağacı yaprak ektresi ve suyu, Papatya ekstresi, Civan Perçemi ekstresi, Kedi Otu kök ektresi, Oğul Otu ekstresi, Şerbetçi Otu ekstresi, Provitamin B5, Vitamin B3 ve Piroctone Olamine içerir.

Uygulama: Banyodan sonra, temiz saça uygulanır. Saçların nemi bir havlu yardımı ile iyice alındıktan sonra, saçlara ve saç diplerine sıkarak uygulanır, daha sonra masajla saç diplerine yedirilir.
Saçlar tekrar yıkanmaz. Uygulamadan önce çalkalayınız.

Ben de böyle uyguladım.
Isırgan otu şampuanımı kullandıktan sonra nemli saçlarımı kurutmadan önce spreyimi sıktım.
Masajla saç diplerime iyice yedirdim ve kuruladım.
Bunun kokusunu şampuanın kokusundan daha çok seviyorum :)

Sonuç ;
topuz yapılan saçlar bile açıldıktan sonra hacmini kaybetmedi.







Bu iki ürün birlikte kullanıldığında 
gerçekten vaatlerini yerine getiriyor.
Saçlarımın yağlanması dengelediler.
Hacim kazandırarak yumuşacık yaptılar.
Köklerden beslemek en önemlisi !
Oldukça memnun kaldım.

Tekrar tekrar alacağım iki vazgeçilmeze sahip oldum.
Bunun için Tresan ' a çok teşekkür ederim :)

Bu güzel markamızın 
normal ve kuru saçlar için,kepekli saçlar için,
her saç tipi için şampuanı,saç kremi ve saç maskesi de bulunuyor.

Eğer siz de almak isterseniz ;

Gratis,Watsons,Rossmann gibi satış noktalarından alabilirsiniz.








Sevgiler





2 yorum:

Eylem dedi ki...

Yine harika bir inceleme olmus kuzum, emegine saglik. :) Bu ürünlere bir göz atacagim.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim tatlım benim iyi ki varsın :)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''