Mini Çekiliş ♡ KAPANDI ! AÇIKLANDI !



Herkese merhabalar !
Uzun zamandır çekiliş yapamıyordum.
Çam sakızı çoban armağanı hediyeler hazırladım sizlere,
umarım beğenirsiniz.
Hediyeleriniz aşağıdaki gibi Gratis poşetinin içinde gelecek.





-Uni Baby Bebek Yağı
-Sansiro Fragrance Mist 3 Adet
-Flormar Body Lotion
-Watsons Collagen El Kremi
-Maybelline Baby Lips / Pink Punch
-Avon Göz Kalemi
-Oriflame Tender Care
-Avon Instinct Parfüm Numuneleri

Bunları kazanmak için yapmanız gereken tek şey ;

-Blogumu GFC ' den takip etmeniz.
Mail adresinizi de yazarsanız size ulaşmam kolay olur.

17 Nisan 2015 Cuma günü gece 23:59'da bitecek.
Ayrı bir post şeklinde duyuracağım kazananı blogumda.
Kargo bana ait.
Türkiye içi katılım geçerli.

Herkese bol şans ! :)

140 yorum:

Unknown dedi ki...

Slm gfc yeliz özmuhacır bayır
Mail yeliz2005@mynet.com

Unknown dedi ki...

birnotumvarblogspot yonetim olarak takipteyim.
birnotumvaryonetim@gmail.com
sevgiler.. :)

Unknown dedi ki...

gfc:gülçin karaağaç
gul_cin_260@hotmail.com

7tepe dedi ki...

Merhaba, 7tepe olarak izleyicinizim..
ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :))

Zeynep'in Tatlı Düşleri dedi ki...

Zeynepin tatli dusleri olarak katiliyorum tabi ki ben de :)
Mavikelebek861@hotmail.com

imzalı dedi ki...

merhaba
gfc:imzalı
nazan imzalı
nazanimzali@gmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba
GFC ozlemm adıyla takipteyim.
esrakrgzl@hotmail.com
Sevgiler:)

mehpare01 dedi ki...

slm mehpare01 olarak izleyicinim
mehpare01@gmail.com
mehpare ölmesek

prhn dedi ki...

Merhaba, Gfc: prhn
prhnnc@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Hayirli geceler :)
Cagla Cakir adiyla takipteyim.
cagla1905@gmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba :)
gfc de nestinemaa ff olarak takipteyim.
mail:calikekin@gmail.com

Unknown dedi ki...

gfc merve uzun mrvuzn22@gmail.com

Unknown dedi ki...

Selam :) symnr_6468@hotmail.com

MUTLULUK HER YERDE dedi ki...

takip ediyorum hayal bayraktar ismiyle
bayraktarhayal@gmail.com

cok sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhaba gfc nilay usta
Maail nilay_slh@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba
Kahve Yanı
kahveyanikitap@gmail.com
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Gfc Elif Ekici
cancer_elif_gs@hotmail.com

melodierkan dedi ki...

Bitanemmm hayırlı olsun çekilişinnn :)))
GFC: Melodi E tabi takipteyim :)
idolemelodi@gmail.com
öptümm kocaman senii :)

Cansuyumca dedi ki...

mirabaaa :)
gfc: Cansuyumca Blog
mail: cansuyumcaa@gmail.com
sevgiler :*

Unknown dedi ki...

meraba yasemin abla :)
Cansu okuyan olrak takıpteyim
cansu.cansu.42@hotmail.com
Kendine cici bakk :))

ceylis dedi ki...

süper hediyeler =) benim oluuunnn :D
ceyda çakmak
muhlisceyda@hotmail.com
sevgiler...

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

ben zaten izliyorum ki :) (..trend Pınar'ı..)

sevgiler..

trendpinari@gmail.com

Siyah Anne dedi ki...

Herkese bol şans diliyorum.
Siyahanne@gmail.com

Tuba dedi ki...

GFC'den ismimle takipteyim :)
mail:tuba_uzunlu@hotmail.com

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Güne Renk Kat dedi ki...

Hadi bkalim bol katilimlar :) bende gune renk kat olarak takipteyim :) sevgiler

Sumut dedi ki...

merhaba
gfc umut sukran
umutsukran22@gmail.com
sevgiler :)

Unknown dedi ki...

merhaba...
çok tatlı bir paket olmuş..=)
gfc: nezahat gökkaya
mail: nezahatgokkaya@gmail.com
kolay gelsin..iyi günler..

Unknown dedi ki...

merhaba :)
gfc: nurgül beyaz
nrgl.byz.93@gmail.com
sevgiler :)

Unknown dedi ki...

merhaba ben seher bende katılmak istiyorum :) serkan ismiyle takipteyimmm

Unknown dedi ki...

Merhaba Çekilişin hayırlı olsun
morlumutfak olarak takipteyim
gfc g+ da
deryali3428@gmail.com
Bol şans

ersgiz dedi ki...

gfc: Gizem Ersoy
ersgiz@gmail.com
Bol şans! :)

Unknown dedi ki...

merhaba Şüheda Kocaağa olarak takipteyim
sevgiler :) kazanırsam size ulaşırım takipteyim çünkü:)

Unknown dedi ki...

Selam gfc elif_yldrm35
elif_yldrm35@hotmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba

gfc ve g+:nazli misilli
nazlimisilli87@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba =)
Gfc: neseli zebra
Mail: neselizebra@gmail.com

Evde Yazar dedi ki...

Merhaba,
Gfc'de zaten varım, bu durumda çekilişte şansımı denemek isterim, sevgiler
evdeyazar@gmail.com

sinem pehlivan dedi ki...

gfc: sinem pehlivan
mail: blue_girlsinem@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhabalar :)
GFC: Meltem Kocaman ismiyle takipteyim.
Mail: meltem35_kocaman@hotmail.com
Sevgiler..

egege dedi ki...

gfc meçhul kedi
cokmechulkedi@gmail.com
sevgiler!

Ayşe dedi ki...

Merhaba
GFC adım Ayşe
Bol şans bana :)

Ayşe Yersiz
lezzetkesfi@gmail.com

Neşeli23 dedi ki...

Merhaba

Gfc neseli23

Çekiliş duyuru linklerim
https://www.facebook.com/nese.yersiz.9/posts/10153110268909189?pnref=story
https://twitter.com/masum_prenses23/status/560484424241147905?lang=tr

Neşe Yersiz
neseli23@gmail.com

Sinem Yıldız dedi ki...

Katılıyorum. ^^
Sinem Yıldız olarak takipteyim.
sinemyildiz.91@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Slm GFC Canan Ciner adıyla takipteyim
cananciner@gmail.com

Unknown dedi ki...

gfc: gizem bayraktar
mrs_mystery92@hotmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba
gfc:Bi Dolu Kozmetik
kelebeks95@gmail.com
sevgiler

hazelhzl dedi ki...

merhaba
bloğunuzu hazel emre ismiyle izliyorum :)

hazelemre@gmail.com

pervin dedi ki...

merhaba,
pervin adıyla bloğunuzu takip ediyorum
peren80@yahoo.com

ipoşe dedi ki...

Oldu galiba ipoşe adıyla takipteym uyuzz.peri@gmail.com

Düda dedi ki...

gfc: düda
dudaninfeneri@gmail.com
herkese bol şans

Unknown dedi ki...

GFC: limonlu kek
0limonlukek0@gmail.com

Unknown dedi ki...

GFC:aysel karadağ ayselesin96@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Gfc , facebook , youtube kullanici adim =Sena Kumsal
İnstagram Senakmsl
Kumsal754@gmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba,
gfc : tugce tasgin
tugce_tasgin@hotmail.com
Tuğçe Caner

sevgiler....

Unknown dedi ki...

Gfc;emine demir
Eminedemir408@gmail.com

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sihirlimavi dedi ki...

İzleyicinim, sevgiler...
worldsameworld@hotmail.com

Büşra Çakır dedi ki...

GFC: Büşra Çakır
bbusracakir@gmail.com

Sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhaba :) gfc: Melis kürkcü adıyla takipteyim :) mhuriye07@gmail.com :)

Unknown dedi ki...

gfc:döndü ilçin
dondu_2600@hotmail.com
sevgilerrr

Unknown dedi ki...

gfc ümitcan köroğlu
edam_ist34@hotmail.com

Pembesin dedi ki...

merhabalar
gfc sinem eser.
hediyelere bayıldımmmm :)
sinem eser
snminho@gmail.com
sevgilerimle :))

Unknown dedi ki...

gfc: şeyma işter
s_seyma92@hotmail.com
sevgilerle :)

Unknown dedi ki...

Gfc: Damla Aydın
Mail: damla.badem@hotmail.com

Unknown dedi ki...

gfc: rahime Atasever
rhmatasever@gmail.com :)

Seyyah Aile dedi ki...

Unibaby yi görünce dayanamadım :)
Karnımdaki melek kızımın şansına katılmak istedim :)
gfc: beyaz sır
gamzey1989@hotmail.com

kocam sevgiler canımcım

Unknown dedi ki...

gfc demet aydın
desgal_26@hotmail.com

Şebnem Batur dedi ki...

Selam Yasemin:)

GFC: Şebnem Aksu Batur
Email: sebnembatur@gmail.com

Sevgiler, facebooka devam :)

HayalPerest dedi ki...

Hayal Perest adıyla blogunu takip ediyorum.

İLETİŞİM: hayalperestinzamanyolculugu@gmail.com

KUMRAL28 dedi ki...

Merhaba Gfc kumral28 olarak izliyorum.
Feride İsmailoğlu
feride28@gmail.com

Unknown dedi ki...


gfc: Gozde Sahin
mail:sahin-gozde@yandex.com

Unknown dedi ki...

merhaba izleyiciniz oldum.şanslı olmak dilegiyle sevgiler..
https://www.facebook.com/zeynep.ustun.7921/posts/432054483617701
zeynepustun34@hotmail.com
zeynep üstün

Unknown dedi ki...

merhaba ,
gfc de nurten yıldırım
nrtn.yldrm@gmail.com
sevgilerle....

siyahbeyaz1512 dedi ki...

Merhaba
Bloğunu siyahbeyaz1512 olarak takip ediyorum
Handan İzmitlioğlu
siyahbeyaz1512@mynet.com
sevgiler...

Unknown dedi ki...

merhaba gfc nihal ren olarak takipteyim
nhlrendeci@gmail.com

Unknown dedi ki...

gfc: ulya serpil
ulya.serpil@gmail.com

Unknown dedi ki...

gfc: Ozlem Agir
ozlem.agir31@gmail.com

Unknown dedi ki...

gamze gmz adıyla blogu takibe aldım
gamze-gmz0@yandex.com

ecefobi dedi ki...

merhaba
gfc: ecefobi
ecefobi@gmail.com
sevgiler

Unknown dedi ki...

merhaba :) gfc: ömür yıldızdoğan
bluedreams_06@msn.com
sevgiler....

Unknown dedi ki...

meraba ; leylacrml18@gmail.com :)

Unknown dedi ki...

merabalaarr :)
gfc berrin demirci
berrindemirci44@gmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba :)
sumeyye376@outlook.com

Alaim-i Sema dedi ki...

gfc: merve sema er
merve.sema.er@gmail.com

Unknown dedi ki...

mrb. Derya Deniz adıyla blogu izliyorum
derya.a.deniz.0@gmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba saliha keltepe olarak izleyicinizim
salihakeltepe@gmail.com
sevgilerr :))

Unknown dedi ki...

betul-ece@yandex.com

akdeniz dedi ki...

gfc oğuz akdeniz
twitter da da takipteyim
pylştım https://twitter.com/AkdeniZZZZzzzz/status/564859796420300800
oğuz akdeniz
akdenizzzzzz@gmail.com


modakimyasi dedi ki...

GFC bu ismimle takipteyim
ayca_mary@hotmail.com sevgiler :)

Unknown dedi ki...

serpil erol adıyla blogu takibe aldım
srplrl@yandex.com

secilgil dedi ki...

Takipteyim :)
secilizmblog@gmail.com

Damla dedi ki...

İzleyicinim: Damla

annabell_lee_dk (at) yahoo (dot) com

Unknown dedi ki...

ben de katılmak istiyorum :)
yaseminarslan1995@gmail.com

Unknown dedi ki...

gfc:demet demet
reis_grubu@hotmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba,
g+ ve gfc:BÜŞRA ÇAKIR
busra.dmdk@gmail.com
sevgiler

Unknown dedi ki...

Takipteyim :)
cansukrgc9695@gmail.com

Unknown dedi ki...

Gfc ismim Berna Ecer
Takipteyim
bernusum-35@hotmail.com
:)

Unknown dedi ki...

g+ ve gfc : aysegullnill
takipteyim
koltukkanepe_60@hotmail.com
Sevgilerle :)

Beauty beybi dedi ki...

Merhaba canım GFC: beauty beybi.
mail: arapkizibenna@gmail.com

Unknown dedi ki...

blogu meral özlem adıyla takibe aldım.
meral.ozlem.an@gmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba, izleyicinizim: sengulsevda
sengulsevda@gmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba :) gfc ismim yekta bilbay
yktablby@gmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba ben de cekilisine katiliyorum:)
drnckr08@gmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba düzenli olarak takipçinizim facebook twitter youtube blog.. :)
yalniz_peri_05@hotmail.com

Zehra Bsbga dedi ki...

Merhaba Zehra Bsbga adıyla katılıyorum.mail adresim: Ezo1977@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merbaba:) gfc:gurbet öncü slow71535@gmail.com

Unknown dedi ki...

gfc Elif Ekici
cancer_elif_gs@hotmail.com

suzan7814 dedi ki...

mrb.bloğu suzan7814 olarak takipteyim.kolay gelsin.

suzan doğan
suzan7814@hotmail.com

IReeM dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
birgulunlezzetleri dedi ki...

Merhaba
Gec birgül erdoğan
keciboynuzub@hotmail.com

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Hatice Yazıcı(örgüçantam)
orgucantam@gmail.com

cangz dedi ki...

Merhaba gfc:cangz adıyla takipteyim.
Emine Kılıç
emnklc@gmail.com

Unknown dedi ki...

Bu çekilişe katılmayı çok istiyodum ve sonunda oldu kazanırsam çok duacın olurum ve beni çok mutlu edersin :)
cananbodur96@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba,
gfc: musa özsarı,
musaozsari@hotmail.com
Teşekkürler,

Unknown dedi ki...

merhaba zeynep üstün adıyla izleyicinizim..hediyelerinize bayıldım..çekilişi sayfamda paylaştım
..sevgiler..https://www.facebook.com/zeynep.ustun.7921/posts/448157035340779?pnref=story
zeynepustun34@hotmail.com
zeynep üstün

Şule'den dedi ki...

Merhaba,
sulekisaa@gmail.com

sibel uymaz dedi ki...

Merhabalar :)
gfc : sibel uymaz
e-mail: sbl.sbl14@hotmail.com

Ayşe dedi ki...

Merhaba
GFC adım Ayşe
Kardeşim Mist delisi bana çıkar inşallah :)

Ayşe Yersiz
lezzetkesfi@gmail.com

Ponti dedi ki...

Merhaba,
Bloğu Ponti adıyla takipteyim.

mail : deryaponti@hotmail.com
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Merhabaa :)
gfc : aysegullnill
koltukkanepe_60@hotmail.com
SEVGİLERLE :)

Hasibe CENGİZ dedi ki...

merhaba :)
GFC: Hasibe Cengiz
hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba virda0@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Gfc den katıldım
emailim beyza.fb.07@outlook.com

Unknown dedi ki...

Gfc: Gönül Özcan
gonul31@hotmail.com

Unknown dedi ki...

gfc:kübra sezen
kubranursezen95@gmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba
GFC: Bedia Erkan
MAİL: bediaerkann@gmail.com

Betül CİNİSLİ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LerzanKaradan.com dedi ki...

lerzankara adıyla takipteyim

lerzankayramirza@gmail.com

Unknown dedi ki...

bensu yener adıyla takipteyim

birezgisin@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Gfc : Ecrin Serin

ecrin.serin@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba :)
GFC: Ceren Tatlioglu
Mail: cerentatlioglu@gmail.com

Sevgiler..... :)))))

Unknown dedi ki...

merhaba :)
gfc: Gizem şen
sengizemm@gmail.com

sendeincel dedi ki...

Severek takipteyim zaten. hediyeler çok cici şanslı kişi güle güle kullansın (Tabi bu ben olursam fena olmaz) GFC Sende İncel olarak takipteyim. sendeincel@gmail.com mail adresim sevgiler

ramazantemur dedi ki...

Meraba . Sizi çok seviyorum ve büyük bi takipçinizim .
GFC : Kardelen Temur
( babamın gmail kullanıyorum inşallah sorun olmaz )

Hayriye Ergin dedi ki...

Bu kadar kişi arasından bana çıkacağı yok ama insan katılıyor işte. Çok tatlısınız sizi çok seviyorum :)
Hayriye E
ulusoyist51@gmail.com

Unknown dedi ki...

smrasln88@gmail.com
semra-turan@hotmail.com.tr
Gfc Semra Yalçın
https://plus.google.com/u/0/111033287898509866882/posts
Sevgiler

Nilüfer dedi ki...

Merhaba:))
gfc:Nilüfer Akdemir
akdemirnilufer@gmail.com
Selamlar...

Unknown dedi ki...

Merhaba gfc g+ pembegul adıyla takipteyim
ser__29@hotmail.com
sevgiler

oje canavarı blog dedi ki...

Selam canım =) Son gün şansı vuracak mı acaba ? :D
GFC Seda Karapoyraz
ojecanavari06@gmail.com

sevgiler,öpücükler

Unknown dedi ki...

İzleyicinim ^^
Cansu Bıçak
casnuuu@gmail.com
Sevgiler ^^

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''