Urban Care Dökülme Karşıtı ve Güçlendirici Seri ||



Merhabalar.
Bugünkü konuğum Urban markasının
Biotin Keratin saç bakım şampuanı ve saç bakım toniği.





Geçtiğimiz günlerde,
Urban markasından çok güzel bir kargo aldım.
Bu güzel sürpriz için Sevda Hanım'a çok teşekkür ederim öncelikle.
Severek kullandığım Urban markasının dökülme karşıtı ve güçlendirici serisini de 
hemen kullandım ve artık yorumlarımı paylaşabilirim.




Ürün bilgisi 

Biotin Keratin saç bakım şampuanı ;
her saç tipi için olan bu serinin şampuanı,
dökülmeye eğilimli tüm saç tipleri için geliştirilmiş.
Saçta Biotin eksikliği,
saç kaybı,kepeklenme ve zayıflamış saç kökleri olarak görülür.
Biotin ; saçı besleyen,güçlendiren ve sağlıklı saç oluşumunu destekleyen en önemli vitaminlerdendir.

-Saç dökülmesini önlemeye yardımcı olur.
-Saç büyümesini destekler ve 
kökten uca güçlenmesine yardımcı olur.
-Saçın çevresel etkenlere karşı dayanıklılığını 
arttırmaya yardımcı olur.
-Paraben içermez.

Ben de,saçlarıma masaj yaparak uyguladım ve duruladım.
Neden bilmiyorum ama Urban'ın hangi şampuanını kullandıysam saçlarımı yumuşacık yaptı ve bu şampuan da aynı etkiyi yarattı.
Hiç şaşırmadım doğrusu :)
Urban'dan beklediğim de buydu.
Şampuanın kokusu da rengi de oldukça ferah ve güzel.
Saçlarımdaki yumuşaklığı,
uçlara doğru daha fazla belirgin olarak hissettim.
Saçıma yumuşaklık kazandırmasının yanında,
dökülmelerimde bir nebze de olsa hafifleme gördüm.
( özellikle saçlarımı kuruttuktan sonraki dökülmeler )
Daha gür,daha kabarık bir hal aldılar.
Yağlı ve genelde hemen sönen saçlarım,
adam akıllı bir hale girdi.
Kullandım ve bitti bile :)



Gelelim asıl aktöre.
Islak veya nemli saç diplerime masaj yaparak uyguladım.
Durulanmadığı için daha sonra saçlarımı kuruttum ve gün içerisindeki gözlemlerim ;

Saçlarımın dibine masaj yaparak uyguladığım için,
köklerde bir ferahlama hissettim zaten her kullanımda.
Kurulama sonrası,
saçlarıma herhangi bir ısıl işlem uygulasam da uygulamasam da,
bu tonik saçlarımın canlı,gür ve
dalgalı bir hal almasında asıl etken oldu.
Gün içinde akşama kadar dayanmayan saçlarım,
ikinci gün dahi hacmini korudu.

Bu tonik hem şampuanın dökülme ve güçlendirme için yaveri,
hem hacim veren ve ferahlık sağlayan bir ürün oldu benim için.

Saç toniği manyağı olmadığım için bu ürün çok ilgimi çekti,
severek denedim ve kullandım.

Bu güzel ürünlerle tanışmak beni çok mutlu etti.
Sizler de bu ürünleri denemek isterseniz,
Gratis,Rossmann,Watsons,Tekin Acar,
T-Shop gibi mağazalardan temin edebilirsiniz.








Sevgiler






3 yorum:

Eylem dedi ki...

Güzel bir inceleme olmus Yasemincim, bu ürünlere bir göz atmak lazim :)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim canım benim :*

Unknown dedi ki...

Sac dökülmesi ni onlemekle kalmayıp saç çıkaran ürün icjn bana wats ap 05056842995 ten ulaşabilirsiniz . 1 hafta gibi bir sürede Önerdiğim 2 kişi de 1 haftada saç çıkmaya başladı .. Ürün alman marka ve harika sonuç veriyor .

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''