Farmasi Dr.Cevdet Tuna At Kestanesi Balsamı ||



Herkese merhabalar.
Ekim ayının soğuk günlerine alışmaya başladık mı dersiniz ?
Ben hala alışamadım.
Sıcağa alışınca soğuk geliyor, 
soğuğa alışınca sıcak gelmek bilmiyor.
Eee soğuğun eksiksiz getirisi hastalıklar,ağrılar,sızılar..
Bugün sizlere tam da bu sorunlara çözüm teşkil edecek güzel bir ürün tavsiyem var.
Farmasi Dr.C.Tuna At Kestanesi Balsamı.




Ürün bilgilerini ilk okuduğumda 'O kadar da olmaz.' 
demiştim taa ki kendim kullanana kadar.

Bilgilere göre ;
Vücudumuzdaki bütün ağrılarda etkili.Baş ağrısında,alın ve şakaklarda,diş,boyun,sırt,bel,diz şişkinliklerinde, kol,bacak, göğüs ağrılarında etkili.Öksürdüğünüzde ayaklarınızın altına sürüp çorap giydiğinizde öksürüğünüzün hafiflediğini göreceksiniz.Burkulma,incinme,spor sonrası hamlamada, tutulmalarda,romatizmalarda etkili.
Kan dolaşımını hızlandırıyor ve varis oluşumunu engelliyor.Varis
ağrılarını hafifletiyor.Grip olduğunuzda göğsünüze sürüp masaj yapın ve üzerine sıcak havlu koyun,
böylece nefesinizi ve öksürüğünüzü rahatlatabilirsiniz.

Yeşil renkte ve jel kıvamda olan doğal ağrı kesici. 
İçeriğinde at kestanesi özü ve sarı kantaron ile günün yorgunluğu alıyor.Nane yağı masaj sırasında rahatlatıyor.
Arnika ve biberiye ile nemlendiriyor.
Jojoba yağı ile cildi tazeliyor.

Ağrıyan herhangi bir bölgenize 5 dakika boyunca masaj yaparak uyguladığınızda rahatlatıyor, ağrınızı azaltıyor.İlk kez böyle bir ürünle tanıştım ve hayran kaldım.Boyundan büyük işler başarıyor.
Bel,boyun,diz,sırt,baş, migren vs gibi aklınıza gelebilecek her ağrıya derman olma vaadinde. 
Özellikle bel ve bacaklarınızdaki kramplara-burkulmalara çok iyi geliyor.
Spor & fitness sonrası hamlanmalarınızı açmada,
bacak-diz-bilek burkulmalarında çok etkili.
Mentollü kokusu ile yakıyor ve etkisini böyle gösteriyor.
Her ufak şeyde ilaçlara koşmaktansa böyle pratik ve doğal içerikli ürünler bize daha faydalı olacaktır.

Denemek isteyenler Farmasicim hesabına göz atabilir.

Sevgiler



4 yorum:

beyazbegonvil dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum canım sana :) Bu ürün oldukça etkili ve yazdığın herşey doğru :) İlk duyduğumda bende yok artık demiştim ama bel ağrısında denedim çok iyi geldi

audrey dedi ki...

bu kremi çok seviyorum ben yazın bacaklarıma çok iyi geldi..

Unknown dedi ki...

Kullanan çoğu kişinin memnun kaldığını görüyorum :)

ben-ce dedi ki...

bu krem benim ilacım resmen, bacaklarımda oluşan ağrılara, kramplara birebir, ha bir de doğal sivrisinek kovucu:))))

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''