Maybelline Colossal KAJAL Göz Kalemi Yorumlarım ||



Herkese merhaba.
Bugünkü konuğum oldukça meşhur olan 
Maybelline Colossal Kajal.
Bakalım aramızdaki ilişki nasıl.


Asansörlü,
sarı ve siyahın uyumunu bir arada sergileyen güzel ambalajlı,
dikkat çekici bir göz kalemi.
İlk izlenimim böyleydi.


Yeterince siyah.
Uzun süreli ve günlük kullanıma uygun.
Gözünüzde kayıyor sürerken,uygulama kolaylığı var.
Ancak ,
herkesin merak ettiği tek şey akıp akmadığı.



Bende akma yaptı kızlar.
Hemde çok.
Göz kapağımdaki kirpik diplerime kuyruksuz eyeliner olarak sürünce güzel ama göz içime,eyeliner kuyruğu yaptığım kısıma,
alt kirpik diplerime sürdüğümde inanılmaz akma potansiyeline sahip olduğunu gördüm.
Hemde sürdükten kısa bir süre sonra.
Sanki bütün gün ağlamışım gibi bütün gözümü simsiyah yapıyor.
Oldukça kötü bir görüntü oluşuyor ki hiç sevmedim bunu.
Bir daha alacağım bir kalem değil sanırım.




Kısa süreli ilişkimiz,güzel başladı ama kötü bitti.
Bitene kadar kullanacağım,
göz kapağımdaki kirpik diplerime eyeliner olarak.
Kuyruksuz bir eyeliner..
Kullanılabilecek tek alanı bu benim için :)

Sizin yorumlarınız neler ?
Bu kalemi kullanan varsa bana yazmayı unutmasın :)
Hepinize sevgiler.

3 yorum:

Siyah Anne dedi ki...

Merhaba Yasemin ❤ yazdıklarına aynen katılıyorum. Ben göz üzerinde duruşundan da memnun kalmadım açıkçası. Hiç de kalıcı değil bir süre sonra rengi gidiyor. Evet siyahlığına siyah ama kalıcılık kocaman bir sıfır. Bende bir ara yazacağım düşüncelerimi. Sevgiler....❤

Kızsal Şeyler dedi ki...

Kimse memnun değil bu kalemden akıyor :( Teşekkürler paylaşım için sevgiler ♥

Unknown dedi ki...

Rica ederim ballar :) Genel olarak beğenmedim ve kuyruklu eyeliner kullandığım için sevemedim maalesef :(

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''