The Book Sacrifice Tag - Bir Acayip Mim &.


Herkese merhaba :)

Blogdaşım Cansu beni mimlemiş.
Uzun zamandır mim yapmıyordum,teşekkür ederim kuzum ♡






Hemen mime başlıyorum ;

Senaryo 1:  Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız oradan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitap. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek ! 

Kesinlikle ;
 Bir Gün / David Nicholls.

Büyük bir beklentiyle başladığım ama 
sonunu zor getirebildiğim bir kitap.
Allah'ım o ne eziyetti öyle !
Duble sıkıcı,monoton,saçma ve bir o kadar da gereksiz bir şeydi ya görmek bile istemiyorum :/
Bu kitabı beğenenler,neyini beğendi çok merak ediyorum.



---------------



Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel, hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor, şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?


Çantamda mutlaka sevdiğim kitaplarım bulunur.
O yüzden ben de hiçbirini feda etmem :)



---------------



Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan,dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunuz en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp, gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.


Klasikler,benim için çok önemli.
Çok saygıya değerler ama bir Faust / Goethe var ki,
beni nasıl sıkıyor nasıl ömrümdeki mutluluğu,huzuru alıp götürüyor anlatamam :/



---------------



Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?


Kitap yakmak mı :/
Off.
İsim olarak aklıma gelmedi şu an ama konusu cinsellik içeren bütün kitapları yakmak isterdim.
Baştan sonra saçma sapan şeyler anlatılan çok fazla kitap çıkıyor son zamanlarda !
Tahammül edemiyorum !



Mim için çok teşekkür ederim kuzucuğum :)
Sevgiler



3 yorum:

Cansuyumca dedi ki...

Ben teşekkür ederim kuzum süpersin :)

Unknown dedi ki...

Senin cevaplar da yakıyor :D

Cansuyumca dedi ki...

tabi tabi. :/

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''