La Casa de los Aromas ile 50 Kişiye Hediye.



Herkese merhaba :)
La Casa de los Aromas furyasına ben de katıldım,
size de ekstra kazanmak hakkı için buradayım !






Benim de severek kullandığım ve sürekli takip ettiğim bu güzel hediyelerden kazanmak için ;







-Blogumu Gfc ile takip etmenizi istiyorum.

-Ekozkozmetik facebook sayfasını beğenin ve sayfadan 3 farklı fotoğrafı,facebook profilinizde paylaşın.

-Ekozkozmetik.com/ sitesinden  "La Casa de los Aromas" veya "Nailish" markalı ürünlerden 1 tanesini seçin.

-Ekozkozmetik.com/iletisim/ sayfasına giderek 
'Kampanyaya katılmak istiyorum' kutucuğuna,
facebook paylaşım linklerinizi ve istenilen bilgileri doldurun.

-'Yönlendiren Blogger' kısmında,
'Yasemin'in Kozmetiği'ni seçin.

Çekiliş,20 Temmuz tarihinde sonlanacak.
Kargo ücreti değerli firmamıza aittir.
Sonuçlar firmanın internet sitesinde açıklanacak.

Eğer anlamadığınız bir kısım olursa yorum yazın veya buraya tıklayın :)

Sevgiler


2 yorum:

Unknown dedi ki...

katıldım :)

Evrensel Doğrular dedi ki...

Çubukları bir an akustik davul bageti sandım :) kazanmayı o kadar çok isterdim ki eğer öyle olsalardı :)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''