Instagram/yaseminjesss ♡

SİZ HİÇ ? / Mim'oloji.


Herkese selam :)

Benim şapşi beni mim yapmış :)
'Siz hiç ?' başlığı altındaki cevaplarıma bakalım ;



 Siz hiç gerçek aşk nedir bildiniz mi ?

Gerçek aşkın önce tanımı yapılsın da,sonra konuşalım.
Bence kelimelerle ifade edilecek kadar basit bir şey değildir :)

-------------------------------


 Siz hiç acı çektiniz mi ?

Acıyı herkes çeker.

-------------------------------


Siz hiç insanların taa gözlerinin içine baktınız mı ?

Hiç dikkatimi çekmeyen bir davranıştır.

Mümkün olduğunca bakmamaya çalışırım.

Genelde biriyle konuşurken yüzüne değil çevreye bakarım 

artizzzz gibi :D


-------------------------------


Siz hiç salıncakta sallanıp 
bulutları yakalamaya çalıştınız mı ?

Sen ne diyore ?

Salıncağı 2 tur bindirmeye çalışan insanım :D


-------------------------------


Siz hiç ayağınız takılıp düştüğünüzde bayılana kadar 

güldünüz mü ?

Güldüm tabi :D

Ama genelde 'Telefonuma bir şey oldu mu laaağğğğn !' diye 

hömkürmekten pek fırsatım olmuyor :D


-------------------------------


Siz hiç parmak yarışı yaptınız mı ?

Derece yaptım :O


-------------------------------


Siz hiç kafanızı su dolu bir kovaya koyup nefesinizi ne

 kadar tutabildiğinize baktınız mı ?

Çok denedim ya.
Filmlerdeki aksiyonu yaşamaya çalıştım ama burnuma su kaçınca kova yerle bir olurdu her seferinde :D


-------------------------------



 Siz hiç ruh çağırdınız mı ?

Ya o nası bir saçmalıktır,o nası bir beyin 404 not found dönemidir bilemiyorum.
Hiç öyle şeylerden anlamadığım zamanlarda,
ilkokulda yaptırmışlardı arkadaşlar :D


-------------------------------



 Siz hiç pamuk şeker yerken elinize yüzünüze bulaştırdınız 

mı ?

Genelde yüzüm yer zaten /:


-------------------------------


 Siz hiç bir gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini 

dinlediniz mi ?


Bu hareketi anneme ya da babama yapsam,

fark ettikleri anda 'Napıyon la şizofren! Yürü git!' tarzı bi

 tepkiyle arkamdan terlik atarlar.

Yapmadım ama :D


-------------------------------


 Siz hiç saatlerce köpük banyosu yaptınız mı ?

Köpükler köpürene kadar genelde duştan çıkmış oluyorum.


-------------------------------


Siz hiç çimlerin üstünde çıplak ayak yürüme keyfini 

yaşadınız mı ?

Hem de çooooook hala yaparım :)


-------------------------------


 Siz hiç yağmur altında çılgınca koştunuz mu ?

Çok severim ya sıçan gibi olana kadar ıslanmak için 

uğraşmışlığım var :)


-------------------------------


 Siz hiç bir günü hayıflanmadan geçirdiniz mi ?

Arada evet.


-------------------------------


 Siz hiç sesiniz kötü olsa bile bir şarkıyı bağıra bağıra 

söylediniz mi ?


Umurumda olmaz.

Her zaman söylerim :)


-------------------------------


 Siz hiç kendi takımınız yense bile karşı takıma alay 

etmeden medenice tebrik ettiniz mi ?

Tebrik ederim tabi ki ama genelde o kültüre ulaşmış insan 

sayısı çok az.

Hak edene edilir.


-------------------------------


 Siz hiç yardımlaştınız mı ?

Ayıpsın.


-------------------------------


 Siz hiç saatlerce beklemenize rağmen acelesi olduğu her 

halinden belli birine yerinizi verdiniz mi ?

Yapmışlığım var.



-------------------------------


 Siz hiç etraf "ne der ?" diye düşünmeden bir kez rahatça 

hareket ettiniz mi? 


Tabi ki genelde öyleyim.


-------------------------------


 Siz hiç gönlünüzce yaşayabildiniz mi ?

Çok nadir.


Yapmayan herkese benden mim :)

*Sevgiler*


9 yorum:

gizem gider dedi ki...

Sorularıda senin cevaplarında eğlenceli olmuş hehehe :)

Yaseminniey Krsygt dedi ki...

Teşekkür ederim :D

Seyma Tanis dedi ki...

Merhaba :))
Cevapları okuyunca içimden insan senin yanında hiç sıkılmaz demek geldi ya :))

Yaseminniey Krsygt dedi ki...

Hoş geldin balım :)
Oyyy keşke tanışma fırsatımız olsaydı,ne kadar mutlu ettin beni çok sağ ol :) :*

Küçük Sırlar dedi ki...

Sağol bebeğim çok güzel olmuşş <3
Katılıyorum şeyma sana :)

Yaseminniey Krsygt dedi ki...

Ne demek yavrum her zaman açığım biliyorsun :D :)
Öperim :*

kozmetikperisi dedi ki...

Ne guzel bir mim olmus keyifle okudum:)

Syhn dedi ki...

parmak yarışında kapışalım ^^
:))

bir de rajkumarı izlememi öneriyor musun? öneriyorsun sanırım :D

Yaseminniey Krsygt dedi ki...

Kozmetikperisi çok teşekkür ederim canım benim :)


Syhn her zaman gel :D Ben çok beğendim,full aksiyon :) Kesinlikle izle kaçırma derim :)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''