Makyaj Çantamda Ne Var ? ♡


Herkese merhaba !

Severek okuduğum makyaj çantaları yazılarından bir tane de ben yazayım dedim.Ne zamandır aklımdaydı :)

Makyaj çantamdakiler, aslında gideceğim yere göre değişiyor.Herkeste olduğu gibi.
Günlük hayatta daha sade,
uzun süreli dışarıda olacaksam biraz daha temkinli ürünlerle beraber dolanıyorum bütün gün :)



Gelelim çantama ve içindekilere ;





Çantam Jane Iredale kozmetik markasına ait.
Çok severek takip ettiğim bir blogger'dan,sevgiler canım benim ❤ 

Önü şeffaf.Bu da içindekileri görebilmemi daha kolay hale 
getiriyor.

Oldukça kullanışlı,hiç leke tutmadı bugüne kadar :)
En sevdiğim özelliklerinden biri ♡ 














Karıştırmaya başlayalımmmmmmmmm ;

Ben genelde yanımda parfüm taşımıyorum.Genetik bir astım durumumuz var.
Benimki sürekli rahatsız edici bir durum değil ancak aşırı anormal durumlarda birden patlak veriyor.
O yüzden hafif ve şekersiz kokuları tercih ediyorum.
Ağır ve şekerli kokulardan nefret ediyorum /:

Bu yüzden Avon'un Little Black Dress vücut spreyi en büyük kurtarıcım ♡ 
Çok hafif,beni hiç bunaltmıyor :)

Avon Care glycerine el kremim ise,dünyanın öbür ucuna bile gitsem yanımda taşımam gereken ürünlerden.
Çünkü ellerim aşırı kuru.
Bu ürün de nemlendirmede orta derece,mükemmel diyemem.
Ama günlük hayatta işimi görüyor.


Avon Solutions BB kremim zaten dillere destan oldu,düzenli bir ilişkimiz var ♡ 
Fondöten düşmanıyım.
Bu yüzden BB kremim beni çok mutlu ediyor.






Evet,olmazsa olmaz göz ürünleri ve fırçalar.

-Avon allık ve göz fırçası.
-Fotoğraflarda çıkmamış ama kirpik kıvırıcı da var.
-Rapsodi The Maxx Lash Mascara.
-Emily Waterproof siyah göz kalemi.
-Avon Colortrend siyah göz kalemi.
-Avon Glimmerstick kaş kalemi.
-Avon Glimmerstick twilight sparkle diamond göz kalemi.

Bu ürünlerin hepsinden inanılmaz memnunum.
Göz kalemlerim kesinlikle akma yapmıyor ♡ 
Maskaramı zaten ayrı tanıtacağım :)







Gelelim dudak ürünlerime ;
Benim dudaklarımın inanılmaz kuruma potansiyeli var.
Bu yüzden yanımda nemlendirici taşımadığım bir gün bile yok.

Ben de yeni aldığım Yves Rocher Noix De Coco dudak nemlendiricisine şans veriyorum bu sıralar :)

Nude rengi rujlara ba-yı-lı-yo-rum !
Avon'un Coral Cashmere rengi ruju tam benlik.
Özellikle göz makyajını vurgularken,çok iyi bir 
tamamlayıcı ♡ 

Rapsodi'nin pembe gibi gözüken aslında nude pembe tonlarındaki bu yeni keşfettiğim rujuna da inanılmaz hastayım.








Vee son olarak olmazsa olmazım,kozmetik hayatımın profesyonel anlamdaki ilk markası Catherine Arley Silky Touch / 06 renkli pudrası.

Ürününü aldığım ilk markadır.
İlk ürünü de rujdu,sonra bayıla bayıla gidip pudrasını da aldım :)

Bu konuyu ayrıntılı şekilde yazacağım zaten.
Yeri bende çok ayrıdır.





Benim nacizane makyaj çantam yani en büyük yardımcım böyle.

Umarım beğenmişsinizdir.

*Sevgiler*

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Çantanı karıştırmış kadar olduk yani =)

BNG dedi ki...

Catherine Arley'in pudrası çok övülüyordu.Övüldüğü kadar var mı gerçekten? :)
Tam bir Avon delisisin.Benim bir tane bile Avon ürünüm yok. :D

Unknown dedi ki...

Aynen öyle Ceyda'm :)
Tek Aşk A* ben inanılmaz memnunum,senelerdir kullanıyorum.Yazısını ayrı yazacağım :)
Avon temsilcisi olunca mecbur :D

bircanın renkli dünyası dedi ki...

cok sevıyorum böyle post ve vıdeoları cekılısm var beklerım sevgıelr

Unknown dedi ki...

Teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Yasemincim , bloğunu sevgiyle takip ediyorum. İçten ve eğitici yazılarını her kelimesini ayrı ayrı okuyorum. Ve örnek aldığım ve öğrendiğim bir çok şey var. Çok seviyorum başarılaaaarrrrr :))

Unknown dedi ki...

Merhaba Ayşegül'cüm,bu güzel yorumun beni o kadar mutlu etti ki anlatamam :)
Çok ama çok teşekkür ederim ^^
Nacizane bildiklerimi paylaşıyorum.Faydalı oluyorsam ne mutlu bana :)
Çok sevgiler <3

Unknown dedi ki...

Rica ederimmm. Takipte kalmaya devaaamm. Güzellik burada senle olunca daha bi güzeel. Ayrııcaa saç rengin muhteşemm yakışmış ! Bunuda belirtmek istedim. Uuf çok konuştum sanırım :/ Çekilişlerede katılmak istiyorum ama biraz bilgisizim. Nasıl olucak ne yapacağım bilmiyorum. Ama öğreniceeezz :) Iyi akşamlar ^^ <3

Unknown dedi ki...

Estağfurullah o senin güzelliğin :) <3
Çok teşekkür ederim canım benim,istediğin kadar konuş deli :)
Mail adresime gel anlatırım her şeyi ayrıntısıyla :)
ysmnmrt2010@hotmail.com
Sevgiler <3

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''