BIODERMA MUCİZESİ &.




Herkese merhaba !

Bioderma'nın bu makyaj temizleme suyunu bilmeyenimiz kalmadı.
Ben de Turuncukasa.com'dan 2 tane birden aldığım bu ürünle ilgili yorumlarımı anlatmak istiyorum.

İlk başlarda kullanmaya tereddüt ediyordum tabi.
Daha sonra cilt temizleyici tercihlerimde değişiklik yaparak buna da bir fırsat verdim.
Kısa zamanda 'Keşke daha önce kullansaydım !'
dediğim nadir ürünler arasına girmeyi başardı.






Cildimi sabun,jel temizleyici vs. ürünlerle sabah ve akşam olmak üzere 2 kere temizliyorum.
Bioderma'yı kullanmadan önce de sonra da bu düzen devam etti,ediyor.
Ancak Bioderma'dan sonra,ekstra bir temizlemeye ihtiyacım olmadığını fark ettim.

Pamuğa bir miktar döküp bütün yüzüme uyguladığımda gerçekten makyajımdan eser kalmıyor.
Göz makyajını temizlemede çok başarılı olduğunu söyleyemem.
Hatta biraz kirpik dökülmesi yaşadım,neden bilmiyorum.
Sonra göz makyajımda kullanmayı bıraktım.

Ama cilt makyajında inanılmaz etkili.
Hayranlıkla kullanıyorum.
Kabul ediyorum,ön yargıyla yaklaştığım bu ürün beni yendi :(






Şu an şişem yarıya geldi ve nasıl üzülüyorum anlatamam.
Sevdiğim şeylere çabuk bağlanıyorum :I

Sonu gelmeyecek olan ürünler arasındadır kendisi ♡

Sizin de bu güzellikle varsa bir tanışmanız,kullandıysanız bana yorumlarınızı yazın lütfen ♡

*Sevgiler*

3 yorum:

Unknown dedi ki...

göz makyajını çıkarmasını bende hiç sevmedim ama tonik olarak oldukça başarılı bir ürün

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba,
Bu ürünü çok duydum, ama denemek işterim. Blogunu sevdim, takibe alıyorum. Bana da beklerim sevgilerle...
www.neclasolen.com

Unknown dedi ki...

Umarım en kısa zamanda tanışırsınız :)

Teşekkür ederim hemen geliyorum.

Sevgiler.

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''