Urban Decay Afterglow Glide-on Cheek Tint / Krem Allık ❥


Herkese merhaba !

Pembe krem allık,
bu kelimeler sizce de çok tatlı bir şeyler içermiyor mu ?

Pembe allıklar biz bayanların olmazsa olmazı bence.
Toz / krem hiç fark etmez,ben pembe allık denince 'Orda bi duracaksın!' moduna giriyorum.

Bir de Urban Decay olursa,ımmm ❥

Evet,sizleri en büyük aşklarımdan biriyle tanıştıracağım.

Urban Decay pembe krem allığım ❥



Hediye olarak gelen bu güzellik,gönderen kadar mükemmel.
Denediğim an aşık oldum ve silmek istemedim.
O kadar doğal bir duruş verdi ki bayıldım bayıldım :)




Genelde krem allıkların aşırı kuru ya da aşırı sıvı olmasından şikayet ederiz.
Ama bu güzellik o kadar ayarında ki,o kadar kaygan bitişli ki,sizi hiç zor durumda bırakmıyor.
Fırçama çok az bir miktar almama rağmen mükemmel derecede renk verdi.
Pigment açısından harika.
En sevdiğim yanlarından biri ise doğal bir duruş sağlaması.
Yanağıma sürünce utancımdan kızarmış gibi oldum ^^




Yaptığım küçük çaplı araştırmalarda,herkesin bu allıktan memnun kaldığını gördüm.
Kalitesine göre fiyatının çok uygun olması,paketlemesinin kusursuzluğu,en önemlisi içeriği bütün övgüleri hak ediyor.
Ben bu allıkla tanışana kadar Avon'un bronz top allıklarını kullanıyordum.Hala kullanıyorum ancak bu güzellik beni kendine öyle bağladı ki !
Kullanmaya bile kıyamıyorum :)





Hiç bir eksisi yok.Herkese şiddetle tavsiye edebileceğim bir allık.Beyaz tenlilerde daha güzel duruyor.
Ufak bir dokunuşla mükemmel bir doğallık kazanmak istiyorsanız,UD sizin için güzel bir seçim olacaktır :)

Biterse alır mıyım ?

Tabi ki.Hem de stoklaya stoklaya.



Herkese pembe tadında günler !



*ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ*

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Güle güle kullan ^^ UD' in kötü bir ürünü yok ki zaten hepsi güzel :)

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

Aynen öyle,bir kez daha beni kendine aşık etti ♥

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
http://mommyslifetime.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim,çok memnun olurum.Sevgiler.

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''