Instagram/yaseminjesss ♡

ZOYA OJE, YİNE NEW YORK FASHION WEEK’E DAMGASINI VURDU…




En moda renkleri ile ZOYA bu sene yine NYFW 2014’e damgasını vurdu.


Ünlü tasarımcıların birbirinden farklı tarzdaki kreasyonlarına, en moda renkleri ile bu sene de  ZOYA Oje eşlik etti.






Moda’nın kalbinin attığı NYFW 2014’de, ünlü tasarımcıların birbirinden şık kreasyonları ile tam bir moda şöleni yaşanırken; podyumların vazgeçilmezi, sağlıklı, dayanıklı ve moda renkleri ile ZOYA, yine ellerdeki yerini aldı ve tasarımlara uyan renk alternatifleri ile çok ses getirdi.







Mark and Estel, Zimmermann, Rolando Santana, Alexandre Herchcovitich, Peter Som,    Zang Toi, Noon by Noor, Zana Bayne, Timo Weiland, Zero + Maria Cornejo gibi yaratıcı tasarımcılar, birbirinden şık kreasyonlarında ZOYA Oje’yi tercih ederek, gösterilerini taçlandırdılar.







Bu tasarımlardan ilham alan ZOYA, yeni sezon renklerine hazırlanmaya başladı bile.
Bu yaz ZOYA ile ellerde, NYFW 2014 esintilerini yaşamaya devam edeceğiz.










Dünya modelleri ile aynı ojeyi kullanmak istiyorsanız ZOYA Oje’nin renklerini mutlaka  görmelisiniz…

Yeni seri ZOYA’lardan biri mutlaka sizin için.


ZOYA Ojeler  :  36.- TL

Seçkin eczane, seçkin kuaför ve bakım salonları ile ve evoria.com ve koopcha.com’da
Satış noktalarına www.miramaygroup.com dan ulaşabilirsiniz


Basın Bülteni

Barbara Herhalde,Barbara. Manken Olan ?


Herkese iyi akşamlar.

Bu akşam size kozmetikten değil tamamen hayranlıkla takip ettiğim bir isimden bahsetmek istiyorum.

Nasıl kozmetik ürünü incelemesi yapıyorsam,bu akşam da Barbara Palvin'i inceleyeceğim :)

Tabi ki kendi yorum ve düşüncelerimi söyleyeceğim.




Barbara Palvin,8 Ekim 1993'te Macaristan'ın Budapeşte'sinde dünyaya gelmiş bir model.





Spur Magazine dergisi için yaptığı fotoğraf çekimi ile keşfedilmiş.

Şu an geldiği son nokta ise Victorias Secret modelliği.




Bu güzellikle keşfedilmesi fazla uzun sürmezdi zaten.
İnanılmaz saf ve çocuksu bir güzelliği var.
Asi,özgür ve cesur bir kişilik taşıyan yüzü,onun en büyük farklılığı.





Fiziksel ölçüleriyle de mankenliğe gayet açık olan Barbara,mavi gözlü olmasıyla da dikkat çekiyor.
Mavi ve küçük gözleriyle etkili bakışlara sahip :)




Bu özellikleri sayesinde oldukça fotojenik.
Makyajsız bile saf bir güzelliğe sahip.





Bence modelliği sonuna kadar hak eden nadir modellerden.
Tabi ki her şey dış görünüş müdür ?
HAYIR.

( Biz kendimizi böyle avutalım :D )





Keşfedildikten sonra öğrenimini yarım bırakan güzel,bir çok dergiye kapak olmuş ve 2012 yılında L'Oreal Paris'in elçisi ünvanını kazanmış.




Niye bu kadar güzelsin sen be yavrum Allah Allah !




Sana bir eyeliner ama bana da bir ruj yeter pirenses.
:D




Şaka bir yana,umarım daha bir çok başarıya imza atar.





Gerçekten kusursuz.
Aynı yaştayız,ben de renkli gözlüyüm bikere !

Niye kıskanayım ki :(


Fizik mi ? 
Immm..

EVET !

Spor ve sağlıklı yaşam ile o da mümkün,yapıcam senden güzel olucam tamam mı !

:D

Tapılası güzellik,Barbara herhalde Barbara,MANKEN OLAN !

SeviyorumBu Kızı ~


*Sevgiler*


ÇOK CAHİLSİN KEŞKE ÖLSEN.


Hahahahhahah :D

Size de tanıdık geliyor mu ?

Bahsettiğim,İlberalizm'in kurucusu İlber Ortaylı :D

Keşke tanışma fırsatım olsaydı.Niye bu kadar sempatiksin ki sen !

Bu sempatikliği oldukça beğeni topladı ki sosyal medyada da adına yapılan caps'ler ile oldukça ilgi görüyor :D

Gebersinler sana ya.

İşte size bir kaç örnek :D




















*Sevgiler*

Urban Decay Afterglow Glide-on Cheek Tint / Krem Allık ❥


Herkese merhaba !

Pembe krem allık,
bu kelimeler sizce de çok tatlı bir şeyler içermiyor mu ?

Pembe allıklar biz bayanların olmazsa olmazı bence.
Toz / krem hiç fark etmez,ben pembe allık denince 'Orda bi duracaksın!' moduna giriyorum.

Bir de Urban Decay olursa,ımmm ❥

Evet,sizleri en büyük aşklarımdan biriyle tanıştıracağım.

Urban Decay pembe krem allığım ❥



Hediye olarak gelen bu güzellik,gönderen kadar mükemmel.
Denediğim an aşık oldum ve silmek istemedim.
O kadar doğal bir duruş verdi ki bayıldım bayıldım :)




Genelde krem allıkların aşırı kuru ya da aşırı sıvı olmasından şikayet ederiz.
Ama bu güzellik o kadar ayarında ki,o kadar kaygan bitişli ki,sizi hiç zor durumda bırakmıyor.
Fırçama çok az bir miktar almama rağmen mükemmel derecede renk verdi.
Pigment açısından harika.
En sevdiğim yanlarından biri ise doğal bir duruş sağlaması.
Yanağıma sürünce utancımdan kızarmış gibi oldum ^^




Yaptığım küçük çaplı araştırmalarda,herkesin bu allıktan memnun kaldığını gördüm.
Kalitesine göre fiyatının çok uygun olması,paketlemesinin kusursuzluğu,en önemlisi içeriği bütün övgüleri hak ediyor.
Ben bu allıkla tanışana kadar Avon'un bronz top allıklarını kullanıyordum.Hala kullanıyorum ancak bu güzellik beni kendine öyle bağladı ki !
Kullanmaya bile kıyamıyorum :)





Hiç bir eksisi yok.Herkese şiddetle tavsiye edebileceğim bir allık.Beyaz tenlilerde daha güzel duruyor.
Ufak bir dokunuşla mükemmel bir doğallık kazanmak istiyorsanız,UD sizin için güzel bir seçim olacaktır :)

Biterse alır mıyım ?

Tabi ki.Hem de stoklaya stoklaya.



Herkese pembe tadında günler !



*ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ*

ZOYA İLE AŞKIN HER RENGİNİ YAŞA





Zoya Oje’nin yeni seri renkleri ile sevgilinizin elini daha içten tutun. Rengarenk Zoya’lar ile bu özel daha renkli bir aşka el ele girin.





Bu özel gecede, kendinize daha fazla özen göstererek şık ve bakımlı halinizle baş döndürmek istediğinizi biliyoruz. Gözlerinizle ona olan sevginizi yansıtırken, ellerinizle de bu aşkı hissettirmek için ZOYA Ojenin canlı renkleri ile şıklığınız tamamlayın.




Romantik bir gecede gözleriniz ve ellerinizin başrol oynadığını düşürsek, şıklığınızı tamamlayacak renklerin her tonunu ZOYA ojede bulabileceğinizi hatırlatmak isteriz.
Zoya ojenin Cashmeres & Satins serisinden Giovanna’nın parlak yeşili veya Maria Luisa’nın ışıltılı ojeleri ile gecenize renk katabilir, bakımlı ellerinizdeki farklı renklerle cesur bir şıklık sergileyebilirsiniz.





Tüm seçkin eczane ve parfümerilerde..
Satış noktalarına www.miramaygroup.com dan ulaşabilirsiniz

Zoya Oje : 36 - TL

Bilgi İçin: www.miramaygroup.com
                  www.zoyaturkiye.com


Keyfim işimden daha önemli ! Samsung Galaxy Note 10.1


Favorilerimden biri de Samsung Galaxy Note 10.1.







Bir tablet düşünün,mini mini ama boyundan büyük fonksiyonlara sahip !
Neler mesela ; laptop özelliklerini aratmayan çoklu görev yapabilme,kalem kullanabilme,şekil veya formül hatalarınızı düzeltme,photoshop adobe gibi sürümleri sağlıklı kullanabilme ve daha bir sürü şey Yoğun insanların işlerini ofiste halletmeleri sorun olmazken,eve giderken ya da evde o yorgunlukla koca bir laptop kütlesiyle çalışmak yerine daha hafif ve kullanışlı notebook ile pratik bir şekilde çalışmak daha kolay olsa gerek !
Ev keyfinden taviz vermeyen,hem yemek yiyip hem çalışmak isteyen ya da okula sınava giderken hem müzik dinleyip hem ders çalışmak isteyen herkesin işini bu notebook görüyor ! Çoklu fonksiyonuyla bir anda bir çok işlem yapabilirsiniz.Hem de bunu keyfinizden taviz vermeden yaptığınızı düşünürsek,tablet ihtiyaç ya ! 


Gerçek hayatımızda büyük bir yere sahip olan teknoloji,bu tarz küçük dokunuşlarla hayatımızı kolaylaştırıyor.Ve bunu Turkcell kalitesiyle yaşamak ayrı bir kolaylık sağlıyor çünkü Turkcell herkesi düşünüyor.Bu güzel ürüne faturanıza ek 24 ay taksitle de (http://www.turkcell.com.tr/cihazlar/akilli-telefonlar/nokia-lumia-1020#Aciklamalar?utm_source=yaseminjess&utm_medium=blog&utm_campaign=1  ) daha kolay sahip olabilirsiniz !





*Sevgiler*

41 Mp mi ? Nokia Lumia 1020

Herkese merhaba !

Size favorilerimden bahsetmek istiyorum bugün.




Sanırım Nokia Lumia 1020'yi duymayanımız kalmadı.Malum telefon mükemmel olunca sanı da o derece hızlı yayılıyor.En büyük ilgiyi ise 41 megapiksellik kamerası gördü.İlk duyduğumda 'Yok artık! Profesyonel makineyle mi yarışıyor bunlar ?' dedim.Ama kamerasını kullanınca,profesyonel bir fotoğrafçının makinesini aratmadığını gördüm.Hızlı ve art arda çekilen fotoğraflar bir foto-film bile hazırlıyorum.O kadar hızlı ve hassas çekimler yapıyor ki,hiç bir fotoda nüans hatası ya da hareketli çıkma gibi sorunlar oluşmuyor.Turkcell de bize bu harika telefonu çok mükemmel fırsatlarla 24 ay faturaya ek taksitlerle elde etmemiz için imkanlar sağlıyor.Ürünün o kadar çok özelliği var ki sitedeki (http://www.turkcell.com.tr/cihazlar/akilli-telefonlar/nokia-lumia-1020#Aciklamalar?utm_source=yazeminjess&utm_medium=blog&utm_campaign=1) özelliklerini okurken bile 'Kullanmaya kıyamam !' diyorsunuz.O kadar harika ve estetik ki,hem görüntü olarak hem kalite olarak tam hayalimdeki telefonu üretmişler. 

*Sevgiler*

Avon Solutions Complete Balance Oil Free Day Mattifier SPF15.

Herkese merhaba.

Avon'un Solutions serisinden Complete Balance ürününü mutlaka kullanan vardır.
Ben de kullandım.
Artık yazısını yazma zamanı geldi de geçiyor bile :)




Ürünün özellikleri şöyle ;

-Kamelya çayı ve yaprağı içerikli.
-Düzenli kullanım ile cildin tümüyle dengeleneceğini vadediyor.
-Karma / Yağlı ciltlerin T bölgesindeki yağlanma sorununu ortadan kaldırma amaçlı.
-Yağ içermeyerek cilt görünümünü matlaştırma ve SPF 15 koruması.





Özellikleri oldukça güzel.Ancak bende bu vaatlerin hiçbiri gerçekleşmedi açıkçası.
Çünkü cildim,bu ürüne ihtiyaç duyacak kadar yağlı değilmiş meğersem.Benim T bölgemde yağlanma sıkıntısı var ancak bu ürün aşırı kurutucu bir etkiye sahip.Yani bu üründen fayda görmeniz için aşırı ve aşırı derecede yağlılık oranına sahip olmanız gerekiyor.







Ben bu ürünü yaklaşık 1 ay kadar kullandım.İnanılmaz derecede kuruluk yaptı bende.O yüzden kullanmayı bıraktım.Daha sonra bu serinin Hydra Radiance serisini kullandım.Onun da yazısını ayrı yazacağım.






Ürünün rengi parlak beyaz.Gayet hoş.Kokusunda bir sıkıntı yok.
Ancak dediğim gibi,aşırı yağlı bir cildiniz varsa tavsiye ederim,çok iyi kurutuyor :)






Yine de dikkatli olmak lazım.Böyle ürünleri cilt testinden sonra mutlaka bilen birine danışarak alın.

Unutmayın,her ürün herkeste aynı etkiyi yapacak diye bir kural yok.Herkesin yapısı farklı !

Sizin deneyimleriniz varsa lütfen yazın 

*Sevgiler*

Flormar 4'lü Göz Farı ✔

Herkese iyi akşamlar !

Buradaki yazımda belirttiğim gibi,Flormar 4'lü Göz Farı'nı tanıtacağımı söylemiştim.Şimdi de bu mükemmel palete olan aşkımla sizi baş başa bırakıyorum..


Bu palet benim İlk'lerim serisinden.
Uzun zamandır kullanıyorum ve bittiğinde stok yapmadan duramıyorum çünkü inanılmaz memnunum.
Flormar'ın her ürününü beğeniyordum,beni tekrar haklı çıkardı :)






Bu far paleti de,Flormar'ın pudrası gibi benim hayatımda çok önemli bir yere sahip.
Beni yarı yolda bırakmayan ve kalıcılığına hayran kaldığım nadir paletlerden ✶
Çok palet kullandım,çok marka denedim ama bu palet KALICILIK'ta,benim kullandığım ürünlerde 1 numara benim için ✾





✾ Palette 4 renk bulunuyor.

Siyah 
Açık Siyah & Gri
Beyaz
Gri

Siyahı,genelde gözümün üstüne kalın eyeliner şeklinde uyguluyorum.
Açık Siyah & Gri karışımı rengi ise tonlama ve renk geçişlerinde kullanıyorum.
Beyazı,göz pınarımı aydınlatmak için,
griyi de genelde siyahın ucuna denge için sürüyorum ♥





❣ Renklerin kalıcılığı ve pigmenti mükemmel ♕

İnanın sabah sürüyorum ve akşama kadar hiç bir dağılma,akma,renk solması vs. olmuyor.
Tozutma sorunumuz var azıcık ♡

O kadar da olsun dimi ama ❥ 





Umarım siz de Flormar far paletleriyle ilgili ufak bir fikir edinmişsinizdir :)

*Sevgiler*


Yukarı :)
'' ''