Instagram/yaseminjesss ♡

Barbara Herhalde,Barbara. Manken Olan ?


Herkese iyi akşamlar.

Bu akşam size kozmetikten değil tamamen hayranlıkla takip ettiğim bir isimden bahsetmek istiyorum.

Nasıl kozmetik ürünü incelemesi yapıyorsam,bu akşam da Barbara Palvin'i inceleyeceğim :)

Tabi ki kendi yorum ve düşüncelerimi söyleyeceğim.




Barbara Palvin,8 Ekim 1993'te Macaristan'ın Budapeşte'sinde dünyaya gelmiş bir model.





Spur Magazine dergisi için yaptığı fotoğraf çekimi ile keşfedilmiş.

Şu an geldiği son nokta ise Victorias Secret modelliği.




Bu güzellikle keşfedilmesi fazla uzun sürmezdi zaten.
İnanılmaz saf ve çocuksu bir güzelliği var.
Asi,özgür ve cesur bir kişilik taşıyan yüzü,onun en büyük farklılığı.





Fiziksel ölçüleriyle de mankenliğe gayet açık olan Barbara,mavi gözlü olmasıyla da dikkat çekiyor.
Mavi ve küçük gözleriyle etkili bakışlara sahip :)




Bu özellikleri sayesinde oldukça fotojenik.
Makyajsız bile saf bir güzelliğe sahip.





Bence modelliği sonuna kadar hak eden nadir modellerden.
Tabi ki her şey dış görünüş müdür ?
HAYIR.

( Biz kendimizi böyle avutalım :D )





Keşfedildikten sonra öğrenimini yarım bırakan güzel,bir çok dergiye kapak olmuş ve 2012 yılında L'Oreal Paris'in elçisi ünvanını kazanmış.




Niye bu kadar güzelsin sen be yavrum Allah Allah !




Sana bir eyeliner ama bana da bir ruj yeter pirenses.
:D




Şaka bir yana,umarım daha bir çok başarıya imza atar.





Gerçekten kusursuz.
Aynı yaştayız,ben de renkli gözlüyüm bikere !

Niye kıskanayım ki :(


Fizik mi ? 
Immm..

EVET !

Spor ve sağlıklı yaşam ile o da mümkün,yapıcam senden güzel olucam tamam mı !

:D

Tapılası güzellik,Barbara herhalde Barbara,MANKEN OLAN !

SeviyorumBu Kızı ~


*Sevgiler*


2 yorum:

Miss Tiffany dedi ki...

ay herhalde manken olandan bahsediyoruz .s.s.s dimi? .s

Şaka faslını geçtikten sonra :D gerçekten güzelliğine son derece imrendiğim bir mankendir kendisi. Yani hiç ama hiç kıskanmadım(!) öyle diyim :D Allah yolunu açık etsin.

Ayrıca Barbara Palvin Türkiye'de biraz da şu "herhalde, manken olan" geyiği ile de tanındı gibi sanki.

Yaseminniey Krsygt dedi ki...

Barbara herhalde,Barbara,manken olan aynen :D

Gerçekten güzelliğine hayran olduğum mankenlerden :D

Türkiye'de öyle oldu,dünyada daha erken tanındı tabi :)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''