Avon Solutions Complete Balance Oil Free Day Mattifier SPF15.

Herkese merhaba.

Avon'un Solutions serisinden Complete Balance ürününü mutlaka kullanan vardır.
Ben de kullandım.
Artık yazısını yazma zamanı geldi de geçiyor bile :)




Ürünün özellikleri şöyle ;

-Kamelya çayı ve yaprağı içerikli.
-Düzenli kullanım ile cildin tümüyle dengeleneceğini vadediyor.
-Karma / Yağlı ciltlerin T bölgesindeki yağlanma sorununu ortadan kaldırma amaçlı.
-Yağ içermeyerek cilt görünümünü matlaştırma ve SPF 15 koruması.





Özellikleri oldukça güzel.Ancak bende bu vaatlerin hiçbiri gerçekleşmedi açıkçası.
Çünkü cildim,bu ürüne ihtiyaç duyacak kadar yağlı değilmiş meğersem.Benim T bölgemde yağlanma sıkıntısı var ancak bu ürün aşırı kurutucu bir etkiye sahip.Yani bu üründen fayda görmeniz için aşırı ve aşırı derecede yağlılık oranına sahip olmanız gerekiyor.







Ben bu ürünü yaklaşık 1 ay kadar kullandım.İnanılmaz derecede kuruluk yaptı bende.O yüzden kullanmayı bıraktım.Daha sonra bu serinin Hydra Radiance serisini kullandım.Onun da yazısını ayrı yazacağım.






Ürünün rengi parlak beyaz.Gayet hoş.Kokusunda bir sıkıntı yok.
Ancak dediğim gibi,aşırı yağlı bir cildiniz varsa tavsiye ederim,çok iyi kurutuyor :)






Yine de dikkatli olmak lazım.Böyle ürünleri cilt testinden sonra mutlaka bilen birine danışarak alın.

Unutmayın,her ürün herkeste aynı etkiyi yapacak diye bir kural yok.Herkesin yapısı farklı !

Sizin deneyimleriniz varsa lütfen yazın 

*Sevgiler*

2 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

benim cildime gore değilmiş kuru zaten cildim ama yağlı cildi olanlara iyi gelen bir urune benziyor sanırım:) iyi gunlerde kullan

Unknown dedi ki...

Çok tuhaf bir ürün,bana hiç yaramadı :/
Uzun zaman önce yollarımızı ayırdık :)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''