Kitapseverlere müjde !

Herkese iyi akşamlar :)

Bu akşam çok güzel bir haberle karşılaştım.Hemen sizinle paylaşmak istiyorum.

Birkaç saat önce dışarıya yürüyüşe çıkmıştım.Günlük rutin ev hayatından sıkıldığımdan dışarıya attım kendimi.İyi de geldi.Neyse,ben ne zaman dışarıya çıksam,mutlaka gazete alırım.Mümkün olduğunca bu alışkanlığımı bırakmamaya çalışıyorum çünkü her gün almaya fırsatım olmuyor :)

Bugün aldığım gazete olan Habertürk'ün pazar günü ekinde,hayran ötesi bir aşkla ve severek kitaplarını okuduğum sevgili Yaşar Kemal'in yeni kitabını çıkardığını okudum !
İnanılmaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzzzzzzz mutlu oldum ya.!
Bu kadar güzel ve motive edici bir yazı okumamıştım uzun zamandır.Sevincimden ne yapacağımı şaşırdım..Sanırım o sayfayı ölene dek saklayacağım..

Sevgili Yaşar Kemal,1960'ların sonunda yazdığı ama yayınlamaya yeni karar verdiği romanını biz sevenlerine sundu sonunda.



Tek Kanatlı Bir Kuş..

Kitabın adı.Aslında altında o kadar anlamlı mesajlar yatıyor ki..İçeriğini okudum.Mükemmel bir düşünce dizaynı ile mecazı birleştirerek bizlere sunduğu bu eserde,herkesin hayatında olan bir his anlatılıyor :

korku..


Kitaptan bir kesit :

Ceviz ağacı çok değerlidir ama altında uyumayacaksın,gölgesi ağırdır.Bir de ceviz ağacının bir huyu vardır,budaklarından birisi oluşurken yakınında kim varsa,ne varsa hemencecik budağın içine resmini nakşediverir.Budakla birlikte resim de büyür zamanla.Ceviz budağından çok acayip resimler çıkmıştır.Ulu ağaçlar,bulutlar,denizler,uzun yollar,kamyonlar,otobüsler,otomobiller,sincaplar,tilkiler,ayılar,kurtlar,çakallar.Zinhar,
ceviz ağacı altında cima etmeyesin,sakıncalıdır.Ola ki,resminiz olduğu gibi,o durumda budaklara çıkar.




Şimdilik bu kadar,gerisini eseri aldığınızda okuyacak ve eminim hayran kalacaksınız :)

Sevgili Gülenay BÖREKÇİ'ye,böyle güzel bir haberi bizlere ulaştırdığı için çok teşekkür ediyorum :)


Kaynak : http://www.haberturk.com/yasam/haber/875967-yasar-kemalden-korkunun-romani


2 yorum:

metalbebek dedi ki...

Yaşar Kemal benim de en sevdiğim yazarlardan biri. Kendisiyle sohbet etme şerefine de erişmiştim. Bilirim ki o ne yazarsa iyi yazar :) Kitabı listeme aldım bile ;)

Unknown dedi ki...

Oha ya ne mutlu sana !

İnşallah bende birgün kendisiyle tanışabilirim..

Pişman olmayacağından eminim ;)

Yorum Gönder


Yukarı :)
'' ''